افتتاح هم‌زمان چندین طرح عمرانی با حضور معاون پارلمانی رییس‌جمهور در آذربایجان‌غربی

با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور و به مناسبت هفته دولت، چندین طرح عمرانی از جمله طرح هادی چندین روستا و بیش از هزار واحد مسکونی روستایی در نقاط مختلف استان و شهرستان ارومیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، آذربایجان غربی، امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور حسینعلی امیری معاون امور مجلس رییس جمهور و محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، چندین طرح عمرانی در سطح استان و شهرستان ارومیه مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان
بهره برداری همزمان ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان نخستین پروژه ای بود که امروز بدست مقام عالی استان و معاون پارلمانی رییس جمهور بصورت نمادین در محور ارومیه- اشنویه افتتاح شد.

برای اجرای این طرح، ۲۲۱۵۰۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

بهره برداری از طرح هادی ۲۷ روستا
استاندار آذربایجان غربی و معاون رییس جمهور در ادامه با حضور در روستای گلپاشین ارومیه ضمن دیدار و گفتگو با اهالی روستا، در آیین بهره برداری همزمان طرح هادی ۲۷ روستای استان نیز شرکت کردند.

برای اجرای این طرح ها که ۸ هزار و ۱۰۹ خانوار از مزایای آن بهره مند شده اند، ۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مقام عالی استان و معاون رییس جمهور همچنین از اجرای طرح هادی در روستای چهره گشا ارومیه بازدید نمودند.

هفته دولت

افتتاح همزمان ۱۳۰۰ واحد مسکونی روستایی
محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه در روستای سنگر میرعبدالله ارومیه حضور یافتند و در مراسم افتتاح همزمان ۱۳۰۰ واحد مسکونی روستایی که در این روستا برگزار شده بود شرکت نمودند.

هفته دولت

حضور در روستای ریحان آباد و بازدید از تعدادی از واحدهای مسکونی بازسازی شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بازدید از سالن ورزشی و حضور در مسجد قمر بنی هاشم این روستا از دیگر برنامه های امروز استاندار آذربایجان غربی و معاون رییس جمهور بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =