۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

یک سایت یونانی از انتقال احسان حاج‌صفی به سپاهان با قرارداد قرضی خبر داد و مدعی شد همه چیز به تصمیم نهایی خود حاج‌صفی برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اینکه احسان حاج صفی از لیست پدرو مارتینز سرمربی المپیاکوس کنار گذاشته شد، این باشگاه قصد دارد مدافع چپ تیم ملی ایران در جام جهانی را که قراردادی سه ساله با این باشگاه امضاء کرده را به صورت قرضی در اختیار تیم دیگری قرار دهد. بی شک در این میان میزان پیشنهاد مالی باشگاهی که خواهان حاج صفی است می تواند کلید اصلی این انتقال باشد.


باشگاه سپاهان پس از اینکه خروج حاج صفی از لیست المپیاکوس تایید شد، به دنبال جذب این بازیکن بوده است و اکنون نیز مدیران باشگاه سپاهان با تایید رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در حال مذاکره و رایزنی با باشگاه یونانی برای جذب بازیکنی هستند که از آکادمی سپاهان به فوتبال ایران معرفی شده است.

 

احسان حاج صفی


در همین راستا امروز سایت گاوروس یونان منتسب به باشگاه المپیاکوس از انتقال حاج صفی به سپاهان با قرارداد قرضی خبرداد و مدعی شد همه چیز به تصمیم نهایی این بازیکن برمی گردد.


مدیران سپاهان در صحبت های خود همواره از علاقه حاج صفی برای بازگشت به سپاهان گفته اند. البته حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت مسئولان باشگاه یونانی و احسان حاج صفی به چه نتیجه ای برای انتخاب تیم بعدی کاپیتان ایران در جام جهانی می رسند.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =