دردسرهای جناب‌خان برای بیان مشکلات مردم

قسمتی از «خندوانه» که در آن جناب‌خان مشکلات صیادان جنوب کشور را مطرح و از حضور کشتی‌های ماهیگیری چینی در خلیج فارس و دریای عمان انتقاد می‌کند، در پخش اصلی این برنامه سانسور شد.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بازپخش برنامه جمعه‌شب «خندوانه»، بخش سانسور شده آن روی آنتن رفت. در این بخش از «خندوانه»، جناب‌خان از رضا رشیدپور درخواست می‌کند تا معضلی را که ماهیگیران جنوب کشورمان با آن روبرو هستند، در برنامه «حالا خورشید» مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

جناب‌خان (محمد بحرانی) که همیشه کوشیده تا به زبان طنز به مشکلات و مسائل مردم بپردازد، گاهی برای انجام این کار به دردسر می‌افتد. از جمله اشاره او به کشتی‌های ماهیگیری چینی در آب‌های جنوب کشور، در پخش اصلی و شبانگاهی «خندوانه» سانسور شد و تنها در بازپخش روی آنتن رفت.  

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    11 0
    آقای وزیر تو روز روشن نمیشه دروغ گفت . چیزی رو که همه مردم استانهای جنوبی کشور دارند میبینند رو انکار نکنید. روز حساب برای همه ی ماست. ژن خوب، مدیر ، وزیر، آقا زاده و مسئول هم نمیشناسه
  • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    10 0
    بله دارند چيني ها بيرحمانه با تورهاي ماهيگيري به ارتفاع يك ساختمان سه طبقه و طول 300 متر از كف هر موجود زنده اي را نابود و غارت ميكنند. هيچ كشوري اينگونه حتي به ماهيگيران خودش اينگونه امتياز نميده بنظر قصد صيد نيست قصد نابودي مارو دارند با اين تحريم هاي پيش رو مسولين خوابند