سیرجانی‌ها، نود را در ارومیه گل‌باران کردند

هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر یکشنبه با یک دیدار در ارومیه پیگیری شد که تیم گل گهر سیرجان برابر تیم نود ارومیه با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، هفته سوم لیگ دسته اول با یک دیدار در ورزشگاه پابه‌سن گذاشته تختی ارومیه برگزار شد که تیم گل‌گهر سیرجان با هدایت وینگو بگوویچ با چهار گل تیم نود ارومیه را شکست داد.

ارومیه که بعد از حدود ۳۰ سال میزبان دیداری از لیگ دسته یک ایران بود، شاهد حضور نزدیک به ۲۰۰۰ تماشاگر بود که شکست تیمشان را از نزدیک تماشا کردند.

دیدار دو تیم در نیمه اول گرچه ۲ مصدوم داشت ولی بدون گل مساوی به پایان یافت ولی در نیمه دوم نماینده سیرجان توانست ۴ بار دروازه میزبان را باز کند.

پیمان رنجبری در دقیقه ۵۷، ۶۳ و ۷۰ و مهرداد آوخ در دقیقه ۵۹ برای گل‌گهر گلزنی کردند ضمن اینکه علی سلیمانی در دقیقه ۸۳ یک پنالتی را برای تیم نود ارومیه از دست داد.

محمد زینالی بازیکن گل‌گهر و بیاتلو سرمربی نود ارومیه از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

فوتبال

ترکیب نود ارومیه: مهدی خسروی، محمد زینالی، اکبر صفرزاده، حسام مقصودی، محسن یکه، علی سلیمانی، فرشاد اسدی (دقیقه۷۲: سینا مشهدی زاده)، اصغر نصیری، داوود شاهواروقی (دقیقه ۵۶: آرمین مصطفوی)، حسین قهارپور ( دقیقه ۴۰: فرشاد دریابار) و امیرحسین نادم

ترکیب گل گهر سیرجان: مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، علی قربانخانی، حسام پورهاشم، مهرداد آوخ، پیمان نامور (دقیقه ۶۵: حمید گلزاری امجد)، محسن آذرباد، پیمان رنجبری و عباس پورخسروانی (دقیقه ۴۶: سجاد اژدر)، جواد شاهمرادی (دقیقه ۱۰: میلاد صادقیان)

وینگو بگوویچ سرمربی گل‌گهر بعد از پیروزی پرگل تیمش گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم و امیدواریم با شرایط خوبی که در سیرجان حاکم است امسال به لیگ برتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: فوتبال ارومیه بعد از سال‌ها تیمی در سطح بالای فوتبال ایران دارد و امیدواریم تماشاگران پرشور این شهر از این تیم حمایت و شاهد نتایج خوبی برای این تیم باشیم.

بگوویچ با انتقاد از نزول سطح کیفی فوتبال ایران گفت: ناراحت کننده است که فوتبال ایران در مسابقات رسمی برابر میانمار شکست می خورد و این به وجهه فوتبال این کشور آسیب می زند.

بیاتلو

سرمربی تیم نود ارومیه با اظهار رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: تیمی که کمتر از یک هفته از تشکیل آن می گذرد نباید از آن انتظار کسب نتیجه خوب برابر تیم قدرتمندی برابر گل گهر داشت با این حال طی چند هفته آینده با بهبود شرایط تیم و حمایت مسئولین، شاهد کسب نتایج درخور رضایت هواداران خواهیم بود.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =