مراسم تجلیل از پزشکان، داروسازان و دندان‌پزشکان در مدیریت درمان استان

در مراسمی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان لرستان از پزشکان،دندان‌پزشکان و داروسازان نمونه شاغل در مراکز درمانی تأمین اجتماعی تحت پوشش در سطح استان قدردانی شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مراسم تجلیل از پزشکان،دندانپزشکان و داروسازان شاغل در مراکز درمانی تأمین اجتماعی لرستان با حضور مدیر درمان استان ، معاون درمان،روسای واحدهای تحت پوشش و جمعی از کارشناسان ستادی در سالن کنفرانس مدیریت درمان استان برگزار شد.

ارزش خدمات در شرایط موجود اقتصادی بیش از هر چیز نمایان است
دکتر امین بهاروند مدیر درمان استان در این آیین با تبریک زاد روز حکیم ابو علی سینا، روز پزشک و همچنین بزرگداشت زکریای رازی، روز داروسازی، گفت: روز پزشک بهانه ای است برای تقدیر از تلاش‌های ارزنده پزشکانی که در مراکز درمانی تأمین اجتماعی مشغول ارائه خدمت به شریف ترین اقشار جامعه هستند و ارزش این خدمات در شرایط اقتصادی موجود بیش از هر چیز دیگری نمایان است.

 امین بهاروند
مدیر درمان استان افزود،هر کسی بتواند به هر طریقی و در حد توان خود دست نیازمندی را بگیرد مسلماً پاداشی بزرگ در انتظار اوست.وی بیان کرد: لازمه توسعه در هر کشوری داشتن نیروی انسانی سالم است که تأمین اجتماعی علیرغم داشتن مشکلات مالی در حوزه درمان موفق عمل کرده است.

اهدا لوح سپاس به پزشکان، دندان‌پزشکان و داروسازان
در ادامه حاضرین در این مراسم به پاره ای از مشکلات خود اشاره و جهت بهتر شدن روند خدمتگزاری به مراجعین پیشنهاداتی را ارائه دادند.

در پایان این آیین از تعدادی از پزشکان متخصص،عمومی،دندانپزشک و داروساز با اهداء لوح تقدیر وجوایزی تجلیل بعمل آورده شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =