ایسنا نوشت: سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد، رژیم امارات به زودی خود را در برابر واقعیاتی خواهد یافت که تکذیب و مغلطه درباره آنها برایش آسان نخواهد بود.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت، پس از آنکه حقایق مربوط به آنچه در فرودگاه ابوظبی در پی حمله پهپاد صماد ۳ مشخص شد و حاکمیت امارات تلاش کرد آن را تصادفی نشان دهد، این کشور به زودی خود را با واقعیاتی روبه‌رو خواهد دید که تکذیب و مغلطه درباره آنها برایش دشوار خواهد بود.

شرف لقمان، سخنگوی ارتش یمن در تماسی تلفنی با شبکه ماهواره‌ای المسیره ضمن تاکید بر اینکه موشک‌ها و پهپادهای این ارتش می‌توانند با وجود تدابیر و اقدامات امارات به اهداف خود در این کشور برسند، بار دیگر از سرمایه‌گذاران خواست از امارات خارج شوند.

فرودگاه صنعاء

 

لقمان تاکید کرد: حمله به فرودگاه بین‌المللی دبی نشان داد که تمامی مناطق امارات زیر آتش موشک‌ها و پهپادهای ما هستند.

وی افزود: ما تمامی برگ برنده‌های خود را در یک سبد قرار نمی‌دهیم و قطعا غافلگیری‌هایی وجود دارند.

سخنگوی ارتش یمن ادامه داد: پس از حمله به فرودگاه ابوظبی، فرودگاه بین‌المللی دبی در واکنش به جنایات دشمن هدف قرار گرفت. در حمله صماد ۳ اهداف مورد نظر هدف قرار گرفتند و این حمله موجب تعطیلی فرودگاه دبی برای مدتی شد.

این در حالی است که دولت امارات در بیانیه‌ای گزارش‌های منتشر شده درباره حمله پهپادی انصارالله به فرودگاه دبی را تکذیب و ادعا کرد: این فرودگاه به شکلی عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شرکت هواپیمایی امارات در بیانیه‌ای که از سوی خبرگزاری رسمی امارات منتشر شد، مدعی شد: اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های وابسته به انصارالله درباره فرودگاه دبی بی‌اساس هستند و پروازها در امارات به شکل عادی انجام می‌شوند.

همچنین شبکه خبری اسکای نیوز عربی گزارش داد: جنگنده‌های ائتلاف عربی بیش از ۱۱ حمله به پایگاه نظامی – هوایی الدیلمی و فرودگاه بین‌المللی صنعاء انجام دادند و این جنگنده‌ها همچنان به شکلی گسترده بر فراز این پایگاه‌ها پرواز می‌کنند.

جنگنده‌های ائتلاف روز یکشنبه پایگاه‌های انصارالله در دیلمی واقع در شمال صنعاء را بمباران کردند.

همچنین این جنگنده‌ها پایگاه‌ها و مرکز تجمع نیروهای انصارالله در اطراف فرودگاه بین‌المللی صنعاء و دو پایگاه نظامی الفریجه و الصمع را سه بار هدف حمله خود قرار دادند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =