روز گذشته نیمار با حضور در تمرین بارسا و دیدار با هم تیمی‌های سابقش نشان داد که هنوز بارسا در قلب او جای دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک سال از جدایی عجیب نیمار از بارسا و تبدیل شدن او به گران ترین بازیکن دنیا می گذرد با این حال بسیاری بر این اعتقادند که او حالا از پیوستن به پی اس جی پشیمان شده و آرزو می کند که کاش از بارسلونا جدا نشده بود.
فوق ستاره برزیلی که جام جهانی خوبی را پشت سر نگذاشت، با وجود پیشنهاد جدی رئال ترجیح داد به قراردادش با پی اس جی پایبند بماند و حداقل تا پایان فصل جاری در پاریس باقی خواهد ماند اما تابستان آینده قطعا بازهم شاهد انتشار شایعات مختلفی در مورد جدایی او خواهیم بود. او روز گذشته بار دیگر تاکید کرد که با پی اس جی قرارداد دارد و به همین دلیل پیشنهاد رئال را رد کرده است.
رئال مسلما بار دیگر برای جذب نیمار وارد عمل خواهد شد و امروز موندودپورتیوو این بحث را مطرح کرد که احتمال بازگشت نیمار به بارسا نیز وجود دارد.
برای این کار او باید از هواداران و مسئولان بارسلونا به خاطر شیوه جدایی اش و نیز شکایتی که سپس از باشگاه بارسلونا مطرح کرد، عذرخواهی کند. نیمار برای گرفتن پاداش تمدید قرارداد سال 2016 خود از بارسلونا شکایت کرده و این پرونده هنوز در جریان است. بارسلونا نیز شکایت متقابلی از نیمار مطرح کرده است.
هرچند بسیاری فرضیه بازگشت نیمار به بارسلونا را غیرممکن می دانند اما یک عذرخواهی رسمی ممکن است بسیاری از موانع بازگشت او را از بین ببرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =