فدراسیون تیراندازی درباره یکی از شایعات اخیر مبنی بر دلایل ناکامی تیم‌ملی بانوان در بازی‌های آسیایی توضیحاتی ارائه داده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یکی از مهم ترین شایعات روزهای اخیر مربوط به فدراسیون تیراندازی است. وقتی از بین کاروان 19 نفره تیم ملی مردان و زنان تیراندازی فقط یک مدال برنز نصیب ورزشکاران شد، شایعه ای پیرامون تیم ملی بانوان پیچید که دلیل ناکامی آنها را نشان می داد. اینکه دختران در اردوی تهران توسط مسئولان در خوابگاه حبس شده بودند و اجازه خروج به آنها داده نمی شد و همین تاثیر زیادی روی کار آنها داشته. در همین رابطه تماسی تلفنی با دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی برقرار کردیم. اما تلفن همراه او توسط صالحی، سخنگوی فدراسیون پاسخ داده شد و او به سوالات ما درباره شایعات اخیر جواب داد.

آقای صالحی درباره بحث زندانی شدن دختران ملی پوش توضیح می دهید؟
بحث زندانی شدن مطرح نبوده. خوابگاه بانوان دو تا در دارد که یکی به فضای بیرونی فدراسیون باز می شود و یک در هم که در ورودی پرسنل است و ریاست و نایب رئیس و ...همه از این در وارد و خارج می شوند و این در مجهز به روشنایی و دوربین مداربسته و ... است. اینها همه از این در تردد می کنند. طبق قانون همه فدراسیون ها در یک ساعتی این در بسته می شود.

*پس اینطور است که در پشتی که می گویید سگ داشت بستید؟
دری که روشنایی و دوربین و نگهبانی نداشت را بستیم.

*می ماند در اصلی فدراسیون که بعد از ساعت کاری می بندید.
ساعت کاری چهار بعدازظهر است ولی این در معمولا تا هشت، نه شب باز است، بچه ها از این در خارج می شوند. به رستوران می روند و باز به خوابگاه برمی گردند. تا زمانی که کل بچه ها از رستوران نیایند و در ساختمان مستقر نشوند آن در با حضور نگهبان باز است. این موضوع هم برای سه، چهار ماه پیش است.

*در دوره های قبلی چطور بوده که احساس زندانی بودن به این بچه ها دست نمی داده؟ این حرف خود بازیکن هاست.
در دوره قبلی هم قطعا همین بوده شما در خانه ات را بالاخره وقتی می خواهی بخوابی در یک ساعتی می بندی.

*اگر یکی از بچه ها بیرون می رفته یازده شب می آمده راهش نمی دادند؟
وقتی ورزشکاری به خصوص دخترهای شهرستانی می خواسته از خوابگاه خارج شود باید یا با نایب رئیس بانوان هماهنگ می کرده تا یا با اجازه خانواده اش یا اجازه نایب رئیس بانوان فدراسیون باشد که مشخص باشد آن دختر شب کجا می خواهد بخواهد. بعضا بودند دخترانی که شب می خواستند به خانه اقوام بروند از خوابگاه مجوز گرفته اند، رفته اند و بعد برگشته اند. یا مثلا هایپراستار یا امامزاده صالح یا سینما با مجوز رفته اند. اینها منعی نداشته اما باید خارج از خوابگاه می خواستند بمانند باید به نایب رئیس بانوان اطلاع می دادند. آنهایی که با هماهنگی بوده منعی نداشته مابقی هم که دیگر دیر وقت در فدراسیون بسته می شده.

*ماجرای تولد چه بوده؟ اینکه می گویند به خاطر تولد تنبیه شدند.
این جشن تولد خارج از فضای فدراسیون بوده. هر کسی که این اطلاعات را داده، راستش من فکر می کنم یک ورزشکاری نتیجه نگرفته یا می خواهد شیطنت کند، آمده سه قطعه از سه پازل مجزا را به هم چسبانده و می خواهد ایجاد ابهام کند. این جشن تولد اصلا هیچ ربطی به این ماجرا نبوده. اصلا جشن تولدی بیرون از فدراسیون بوده.

*رفتند دیر آمدند یا مواخذه شدند برای جشن تولد؟
جشن تولد اصلا مواخذه ندارد.

*پس ماجرا چیست؟
من و شما و چند نفر از دوستان جمع می شویم یک جشن تولد می گیریم. تمام شد و رفت.

*این ربطش به نتایج و بسته شدن در فدراسیون چیست؟
هیچ ربطی ندارد. من اصلا جا خوردم این دو موضوع را کنار هم دیدم. آدمی که این اطلاعات را داده در حقیقت خواسته بگوید ما فلان جا رفتیم ما را مواخذه کردند. اصلا این به نظر شما منطق دارد؟

*نکته ای که وجود دارد این است که ما 19 ورزشکار فرستادیم فقط یک برنز گرفتیم. اگر برای هر کدام از این ورزشکارها در چهار سال گذشته حدود ده هزار دلار هزینه شده باشد، چیزی حدود 190 هزار دلار هزینه کردیم و یک برنز گرفتیم.
درباره بازی های آسیایی و نتیجه ای که به دست آمد الان نمی خواهیم صحبت کنیم. تیم الان در مسابقات کسب سهمیه المپیک در کره هستند، اجازه بدهید برگردند، یک نشست تخصصی برگزار کنیم و نتایج را بررسی کنیم، قطعا آنالیز عملکرد بچه ها را به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

43257

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میرزا A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    2 3
    عجبااااا، انقدر عشق به کیروش داره این خبرگزاریتون عکسشو میزنه پای خبرای دیگه