سیدحسن خمینی به افتخار آفرینی ورزشکاران ایران در جاکارتا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی های آسیایی جاکارتا با 20 مدال طلا برای کاروان ایران به پایان رسید. حسن خمینی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی در حساب اینستاگرام خود در مورد این بازی ها نوشت:« بازي هاي آسيايي تمام شد و از مدال هاي عجيب ميزبان كه بگذريم، تيم ما بعد از سه قدرت ورزشى آسيا و ازبكستان قرار گرفت. شايد اگر بد اقبالى با برخى از ورزشكاران همراه نبود و امثال خواهران منصوريان كه عزم و همتشان زبانزد همه است به حق خود مى رسيدند، يا خواهر گرامي مان در تير و كمان به اشتباه از دور مسابقات حذف نمى شد و ... ، امروز ما در جايگاه چهارم بوديم.

از اينها كه بگذريم بايد از تيم كبدى ياد كنيم و قهرماني ارزشمند ايشان در تيم مردان و زنان را قبل از همه به آنها تبريك بگوييم. در مجموع مى توان گفت كه كاروان ورزشى ايران با دست پر و با افتخار به كشور بازگشت و به جاست اين مهم را به همه شما و وزير و مديران و مربيان و زحمتكشان عرصه ورزش و دوستانمان در كميته ملى المپيك تبريك بگويم.

نكته آخر هم آنكه يادمان باشد جايگاه ما در آسيا ، مرهون حضور همراه با عفاف زنان ايران در اين مسابقات است. اميد است در آينده شاهد روزهاى بهترى براى ورزش كشور باشيم. امروز روزى است كه بايد سكوى سوم را در آسيا هدف بگيريم. راهى طولانى در پيش است ولى عزم ايرانيان سرمايه بزرگى است كه ما را براى نيل به اين هدف اميدوار مى كند.»

اینستاگرام سیدحسن خمینی

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
    6 0
    اگه اینکار را بکنیم به یاری خدا احتمالا دهم میشیم