دیدار استاندار چهارمحال‌وبختیاری و مجمع نمایندگان مردم استان با وزیر نیرو

در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری و مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو و تعدادی از مدیران و معاونین ستادی وزارت‌خانه، مسائل استان در حوزه آب و برق مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی در این دیدار در خصوص تأمین اعتبار پروژه‌های ملی در بخش آب و برق و تخصیص منابع آب مورد نیاز استان جهت مصارف شرب، صنعت و کشاورزی در استان گزارشی ارائه داد.

وی با اشاره به ظرفیت منابع آبی در استان اظهار داشت: انتظار می‌رود اعتبار مورد نیاز به تمامی بخش‌های شرب،کشاورزی و صنعت استان تخصیص یابد.

وی با تاکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری در حوزه آب از خدمات کمتری بهره مند بوده است، گفت: انتظار می‌رود مقام عالی وزارت با همکاری سایر دولتمردان و مجمع نمایندگان استان در این خصوص پر شتاب اقدام کنند و حساسیت بیشتری نسبت به تأمین اعتبار پروژه‌های آبی استان داشته باشند.

مقام عالی دولت در چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: وزارت نیرو از طریق شرکت‌های تابعه به ویژه آب منطقه ای استان، شرکت توزیع برق و شرکت‌های آبفای شهری و روستایی حسب نیاز مردم در استان اقدام به شروع عملیات اجرایی پروژه‌های مهمی کرده است  و گاهی عملیات اجرایی این پروژه‌ها در بعضی از فصول سال به علت مشکلات اعتباری متوقف می‌شود.

عباسی تصریح کرد: انتظار می‌رود جهت رسیدگی به مشکلات این پروژه‌ها و نسبت به تأمین اعتبار کافی  به منظور تسریع در اجرای این پروژه‌ها اقدام شود.

رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز در این نشست ضمن دریافت درخواست‌های کتبی و جمع بندی مطالب، اظهار داشت: مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه آب و برق با نگاه مثبت بررسی می‌شود و در حد توان در این زمینه کمک‌هایی انجام می‌شود.

دیداراستاندار چهارمحال و بختیاری و مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =