باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند آمریکا به اسرائیل درخصوص حمله نظامی به اهداف ایران در عراق هشدار داده‌ است.

به گزارش بلومبرگ، آمریکا نسبت به حمله نظامی اسرائیل به مواضع ایران در عراق هشدار داد.

شبکه تلویزیونی «کان» اسرائیل به نقل از منابع غربی گزارش داد آمریکا اخیراً پیام هشدارآمیزی به اسرائیل ارسال کرده که به اهداف ایران در عراق حمله نکند. آمریکا پس از دریافت اطلاعاتی طی هفته‌های اخیر چنین هشداری به مقامات اسرائیل داده است.

وزیر جنگ اسرائیل روز دوشنبه ادعا کرد ممکن است رژیم صهیونیستی به اهداف نظامی ایران در عراق حمله کند. وی همچنین مدعی شد این حمله مشابه حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه سوریه خواهد بود.

آویگدور لیبرمن که در یک کنفرانس در قدس اشغالی سخنرانی می‌کرد در ادامه ادعا کرد: «ما به طور قطع در حال نظارت بر تمام وقایع در سوریه هستیم. درباره تهدید ایران نیز ما خود را تنها به خاک سوریه محدود نخواهیم کرد. این مسئله باید به طور روشن اعلام شود.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مذاکرات با فلسطین را بی‌فایده خواند و مدعی شد این رژیم باید به طور یکجانبه اقدام کند. او در این کنفرانس گفت: «تمامی مذاکرات ما را به بن بست رسانده است.»

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    2 3
    بدبختي اينه جنگنده هاي رادارگريز اسراييل رو هيشكي نميدونه و نميتونه ردگيري كنه كه كي مياد كي ميره راحت پري روز يه انبار سلاح را زده رفته