در روز سه‌شنبه اخباری درباره فروش دلار ۱۲۸۰۰ تومانی در صرافی‌های مجاز، افشاگری ترانه علیدوستی درباره دلیل قهرش با تلویزیون و اعدام خواننده زیرزمینی مورد توجه کاربران قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، عکسی از  هجوم ایرانی‌ها برای خرید مستغلات در کالیفرنیا در صدر اخبار نشست. کاربران همچنین خبر واکنش عقل منفصل سخنگوی شورای نگهبان به نامه مهدی کروبی را خواندند. در ادامه، مخاطبان خواستند بدانند آیا زائری ممنوع‌المنبر و ممنوع‌التصویر شده‌ است؟

در سرویس اقتصاد، فروش دلار ۱۲۸۰۰ تومانی در صرافی‌های مجاز توجه کاربران را جلب کرد. تازه‌ترین قیمت خودروهای داخلی و وارداتی در بازار دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، قیمت آپارتمان‌های کوچک در مناطق مختلف تهران هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، عکس یادگاری پسر امین حیایی کنار مادرش مونا بانکی‌پور توجه کاربران زیادی را برانگیخت. افشاگری ترانه علیدوستی درباره دلیل قهرش با تلویزیون دیگر پربیننده این سرویس بود. خبری با عنوان این بازیگر زن به کوین اسپیسی شانس دوباره می‌دهد نیز مورد اقبال قرار گرفت.

در سرویس جامعه، خواننده زیرزمینی به اعدام محکوم شد توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه، واکنش اشتباه کاربران ترکیه به تصویری از رییس‌جمهور پیشین ایران مورد توجه قرار گرفت. افشاگری درباره صید ماهی در خلیج فارس توسط چینی‌ها با مکنده هم پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، رونمایی از رقیب جدید ترامپ پربازدیدترین خبر بود. این جنگنده ثابت می‌کند چرا نباید با نیروی هوایی سوئد وارد جنگ شد هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. جریمه سنگین بانک فرانسوی به دلیل مبادله با ایران دیگر خبر پربازدید بود.

در سرویس ورزش، اعتراف کمک داور جنجالی پربازدیدترین بود. دلیل خط خوردن سیدجلال از تیم ملی نیز توجه کاربران را جلب کرد. حمله کی‌روش به فردوسی‌پور دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =