میزان نوشت: رامتین خداپناهی گفت: بازیگران امروز بر اساس توانمندی انتخاب نمی شوند بلکه ملاک انتخاب آنها لابی، رفاقت و رابطه شان با تهیه کننده و کارگردان و سایر عوامل شده است. آنچه در دهه نود اتفاق افتاده این است که نحوه انتخاب بازیگران تغییر کرده است.

رامتین خداپناهی درباره گزیده کار شدن خود در دهه نود ادامه داد: دهه نود دهه هشتاد نیست که بگوییم باید همه کارها مثل همان زمان باشد. اینکه بگوییم رامتین خداپناهی سختگیر و گزیده کار است اصلا این طور نیست. بلکه من اگر نقش خوبی پیشنهاد شود وسواس به خرج نداده و آن را بازی می کنم اما در کل پیشنهادها کم شده است.

رامتین خداپناهی

این بازیگر سینما درباره تغییر نوع انتخاب بازیگران در دهه نود افزود: بازیگران امروز بر اساس توانمندی انتخاب نمی شوند بلکه ملاک انتخاب آنها لابی، رفاقت و رابطه شان با تهیه کننده و کارگردان و سایر عوامل شده است. آنچه در دهه نود اتفاق افتاده این است که نحوه انتخاب بازیگران تغییر کرده است.

خداپناهی در همین راستا خاطرنشان کرد: طبیعتا هر چه به لابی های بازیگری نزدیکتر باشید پیشنهادات متفاوت و فراوانی به شما می شود. من کار خود را انجام می دهم و خارج از این مناسبات همواره به زندگی هنری ام ادامه می دهم.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    1 0
    با سلام و احترام جسارتا جالبه هرکسی خودش تو موردی بدسابقه است میشه افشاگر این آقا یادش رفته گویا که در یکی از قسمتهای سریال خسته دلان سیروس الوند که استاد بهرام شاه محمدلو نقش اصلی بود ، با طنازی و خودشیرینی نقش ایشون رو کمرنگ و کوتاه و نقش خودش رو در اون قسمت بیشتر کرد. رطب خورده منع رطب کی کند ؟
  • فرزاد IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    1 0
    همیشه همین بوده ، زمانی هم که شما انتخاب می شدید، خیلی از هنرمندان که از برخی مواضع حرفه ای خود عدول نمی کردند افسده و خانه نشین می شدند
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    4 0
    برای همینه اینقدر سریالها افتضاح شده