وزیر بهداشت: گرانی اخیر، تاثیری بر زندگی مردم شهرهای کوچک و روستاها نداشته است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روستای آغ‌بلاغ شهرستان اشنویه با اشاره به گرانی اخیر کشور گفت: مشکلات ناشی از گرانی تنها مربوط به بخش کمی از مردم است و هیچ تاثیری بر ایرانیان شهرهای کوچک و روستانشینان نداشته است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روستای آغبلاغ اشنویه گفت: آن فضایی که در شهرهای مختلف کشور می‌گذرد با تهران متفاوت است و شاهد هستیم مردم دیگر نقاط کشور بالاخص شهرهای کوچک و روستاها حتی از افزایش قیمت دلار سود برده و صادراتشان نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ما در نقطه صفر مرزی شاهد، شاهد فضایی متفاوت هستیم و مردم به دنبال پیشرفت و داشتن اشتغال هستند درحالیکه در تهران مردم بدنبال سودی هستند که از افزایش قیمت دلار و سکه بدست می‌آید.

وی افزود: شرایط مردمی که زندگی خود را از راه‌هایی چون دام‌داری و دام‌پروری می‌گذرد بخاطر گرانی‌های مدت گذشته تغییر نکرده و حتی شاهد سود بیشتری از صادرات هستند و از این بابت خوشحال هستند.

وزیر بهداشت

وزیر بهداشت اظهار کرد: مشکلات تولیدکنندگان در روستاها و شهرهای کوچک بخاطر گرانی‌هایی بوجود آمده کمتر است و شاید تنها بابت خرید لوازم منزل مشکلاتی برای خانواده‌هایشان بوجود آمده باشد لذا با حمایت از ساخت‌وساز و خرید اسباب منزل می‌توان شرایط خوبی برای زندگی آنها محیا کرد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: صفای موجود در زندگی مردم این مناطق نسبت به شهرهای بزرگ بسیار بهتر بوده طوریکه ما در این سفر، در کنار آنان و با پذیرایی محلی گذراندیم که این خود نشان می دهد، مردم همچنان پشت کشور و مسئولین هستند.

وی اظهار کرد: خیل پروژه‌های قابل افتتاح در استان آذربایجان‌غربی مرا مجاب کرد که پنج‌شنبه سفر مجددی به این استان داشته باشم تا سایر پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم برای مردم این منطقه و سایر شهرهای کوچک توجه ویژه ای به پروژه‌های حوزه سلامتشان کنیم تا شاهد اتمام هرچه سریع تر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی باشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =