فارس نوشت: مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره منع فعالیت بازنشستگان ارائه کرد.


صفی‌الله فغان‌پور درباره منع فعالیت بازنشستگان گفت: درباره مباحث مربوط به منع فعالیت بازنشستگان، پیرامون فدراسیون فوتبال مباحث کلیدی مطرح است‌. در وهله نخست این که روشن است فدراسیون فوتبال بر اساس اساسنامه ارائه شده به فیفا، نهادی غیردولتی و یا در اصل همان NGO محسوب می‌شود. لذا طرح مواردی در تضاد با این اصل، به صورت کلی می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر، بحث مربوط به درصد جانبازی رییس فدراسیون فوتبال است. اینجا توضیح مهمی بیان می‌کنم که این درصد در ۲ دهه گذشته هیچ تغییری نداشته است.

فغان‌پور تصریح کرد: جدا از همه این مباحث، رویه فدراسیون فوتبال و در راس آن مقام عالی فدراسیون تاکید و تصریح بر مر قانون است. وی همواره تاکید داشته که قوانین مورد احترام و لازم‌الاجراست و در این مقوله هم نظر ریاست فدراسیون بر همین اصل استوار است.

گفتنی است در صورتی که بحث منع فعالیت بازنشستگان در فدراسیون فوتبال اجرا شود، مدیران زیادی نظیر اسلامیان، کفاشیان، بهاروند، طالقانی و... مشمول این قانون خواهند شد.

41256

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    0 1
    پس بگو چرا اینشان هم مثل جواد خیابانی ترخیص نمیشه از خدمت به خلق گر چه بود و نبود تاج مهم نیست , مهم کفاشیان است که عملاً همه کاره است و رئیس پشت پرده . کاش تاج در سپاهان می ماند و این تیم را مثل همیشه بالا نگه می داشت . تاج و ساکت با بیرون رفتن از اصفحان باعث افت سپاهان شدند .