کریم انصاری‌فرد در تازه‌ترین مصاحبه خود درباره شرایط تیم‌ملی ایران صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی ایران درباره وضعیت تیم پیش از جام ملت های آسیا گفت: به نظرم جام جهانی روسیه يکی از جام های جهانی فراموش نشدنی تاریخ فوتبال ما بود.


وی در ادامه افزود: چرا که بهترين نتیجه تاريخ فوتبال ایران را در اين مسابقات بدست آورديم. ضمن اینکه علیرغم حضور در يک گروه سخت، عملکرد تیمی تيم ملی خیلی خوب بود و اين گروه برای تیم ملی ما در همه جام های جهانی قبلی بی سابقه بود.

مهاجم تیم ملی اظهار کرد: در گروه سختی قرار گرفتيم و توانستيم از پس این گروه سخت بربیاییم. اما در لحظه و بازی آخر يک مقدار بد شانسی گریبانگیرمان شد و نتوانستيم از گروه صعود کنیم. ولی برای ما مهم این بود که مردم ایران از عملکردمان راضی باشند و خدا رو شکر اين اتفاق افتاد. البته خیلی بهتر می شد اگر می توانستيم از گروه صعود کنیم اما اين اتفاق نیافتاد و شکی نیست که همه اعضای تیم ملی تلاششان بر اين بود که اين اتفاق رخ دهد.

انصاری فرد گفت: در حال حاضر حس بسیار خوبی است که همه بازیکنان برگشته اند و دوباره دور هم جمع شده اند. برخی مواقع یاد آن خاطرات تلخ و شیرین جام جهانی را مرور می کنيم. الان هم يک هدف بزرگ داريم که جام ملتهای آسیاست و همه اينجا مصمم هستیم که بهترين نتیجه و اتفاقات برای تيم ملی رخ دهد ولی شرایط خیلی سخت است.

وی تاکید کرد: فکر کنم در جام ملتهای آسیا مسئولیت خیلی سنگینی داريم. چرا که الان 4، 5 سال است تیم اول آسیا هستیم و همه از ما انتظار دارند که در اين مسابقات بهترين نتايج را رقم بزنيم و قهرمان آسیا را به خانه بیاوریم.

انصاری فرد افزود: مردم انتظاراتشان به خاطر نتايج چند سال اخیر و بخصوص جام جهانی از ما خیلی بیشتر شده است. بعد از صعود راحتی که تيم ملی به جام جهانی داشت و برای همه خيلی خوب بود، همه انتظارات بالا رفته و طبیعتا با حضور کی روش این امر دور از دسترس نیست و خیلی راحت تر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: همه بر اين باور هستند و همه هم قسم شده اند که اين اتفاق بیافتد ولی فعلا آن شرایط و امکانات لازم برای اين مسابقات بزرگ مهیا نشده و فکر کنم همه در تلاشند که اين شرایط مهیا شود. ولی مطمئن باشید در جام ملتهای امارات کار به این راحتی نیست و ما از پیش برنده و يا قهرمان نیستیم و برويم آنجا و جام را به ما بدهند. قطعا در امارات مسابقات سختی در پیش داريم و شرایط سخت است. بايد شرایط آمادگی خوب و صد در صدی داشته باشيم و بهتر از جام جهانی. چرا که در جام جهانی هدفمان قهرمانی نبود، البته اين رویا را داشتيم ولی هدف اصلی ما نبود و بايد همه هم قسم شویم تا تيم ملی در جام ملتها مسیر همواری داشته باشد.

مهاجم تیم ملی در مورد شرایط باشگاهی اش گفت: برای من خیلی مهم است حالا که از المپیاکوس جدا شدم، در فوتبال انگستان چطور خودم را نشان دهم و طبیعتا خیلی سخت است و بازی بسیار فشرده تر هست. می دانم کار سختی دارم و باشگاه ناتينگ هام فارست هم يکی از باشگاه های بزرگ انگلیس است و همه تقریبا اين باشگاه را می شناسند. مربی خیلی خوب و طبیعتا بازیکنان خیلی خوبی دارد و امیدوارم بتوانم تمام تلاشم را بکار بگیرم تا به شرایط آرمانی برسم و هم به خودم و هم به تيمم کمک کنم. قطعا کار آنجا دشوار و يک تجربه شیرین و جذاب برای من خواهد بود. رویای همه فوتبالیست ها حضور در اين لیگ است و امیدوارم بتوانم آنجا موفق باشم.


43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =