سه شنبه 3 مهر 1397
شنبه 24 شهریور 1397 - 13:31:53 چاپ

حمله به سفارت ایران در پاریس/ واکنش وزرات خارجه

بین الملل > دیپلماسی - سخنگوی وزارت امورخارجه تعرض به سفارت کشورمان در پاریس را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص تعرض به سفارت کشورمان در پاریس ضمن تایید این خبر اظهار داشت: بعد ظهر ديروز تعداد اندکی از افراد معاند ضد ایرانی قصد تعرض و آسیب رساندن به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ايران در پاريس را داشتند که البته موفق به این کار نشدند و نتوانستند به داخل ساختمان سفارت وارد شوند و با پرتاب اشیایی به سمت ساختمان سفارت، خساراتی به آن وارد کردند.

قاسمی افزود: متاسفانه به رغم انتظار طبيعی كه از پليس فرانسه وجود داشت آنان هنگام حضور اين مهاجمین که از وابستگان یک گروهک تروریستی بودند، بموقع در محل حاضر نبودند که موضوع تهاجم این گروه و عدم حضور بهنگام پلیس، تحت بررسی و پیگیری است. خاطر نشان می کنم پس از پیگیری های متعدد و حضور نیروهای ذیربط تعدادی از مهاجمین توسط پلیس دستگیر شدند که خواستار محاکمه و مجازات آنها و اعلام نتیجه از سوی مقامات ذیصلاح هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال بار دیگر به وزارت خارجه فرانسه یادآوری کرد که تامین امنیت اماکن دیپلماتیک به عهده کشور میزبان می باشد و لازم است نسبت به حفاظت و صيانت از کلیه اماکن دیپلماتیک ایران در فرانسه، تمهيدات و اقدامات جدی و لازم به عمل آورند.

52311

10 دیدگاه
  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 14:07:19
    پاسخ
    26 2

    بابا یه بازی‌ای رو خودتون شروع کردین حالا بقیه هم خوششون اومده بزنین سفارت داغون کنین دورهم خوش باشین.

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 14:33:45
    پاسخ
    21 0

    سخنگوی وزارت امور خارجه در عین حال بار دیگر به وزارت خارجه فرانسه یادآوری کرد که تامین امنیت اماکن دیپلماتیک به عهده کشور میزبان می باشد ........................................

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 14:33:56
    پاسخ
    19 1

    فکر کنم داره اپیدمی میشه که در هر کشوری به سفارت ایران حمله کنند

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 14:50:24
    پاسخ
    30 2

    خودمون سفارت هر کیو آتیش بزنیم اشکالی نداره و مسئولین مملکت در مدح این حماسه هفتاد من مثنوی از خودشون در میکنن اما یکی به سفارت ما سنگ بزنه بلافاصله قاسمی متخصص تکذیب و توهین وارد عمل میشه و اشعار حماسی سرمیده. والا هر جای دنیا هم که باشی فرقی نمیکنه به این رفتار میگن پررو گری.

  • علی
    شنبه 24 شهریور 1397 - 15:09:58
    پاسخ
    21 0

    سفارت عربستان,انگلیس,امریکا و و و ....

  • ناصر عنایت
    شنبه 24 شهریور 1397 - 15:30:13
    پاسخ
    2 6

    لطف کنید این تابلو مخصوص وزارت خارجه را تعویض کنید انگار مال سیصد سال پیشه چون نوشته هاش معلوم نیست .

  • بی نام
    شنبه 24 شهریور 1397 - 15:30:58
    پاسخ
    20 2

    دقیقا کار خودتون رو در تعرض به سفارت کشورهای دیگه انجام دادند. تسخیر سفارت انگلیس، سفارت عربستان در تهران و... 0 حالا چرا ناراحت میشن؟

  • علیرضا
    شنبه 24 شهریور 1397 - 15:53:01
    پاسخ
    20 2

    گهی زین به پشت و حالا پست به زین از هر دست بدی از همون دست میگیری احتمالا فرانسه هم عنصر خودسر داره

  • شنبه 24 شهریور 1397 - 17:18:36
    پاسخ
    14 2

    ادبیات مرتبط»چون نیک نظر کرد پر خویش در ان دید ...... . و.... چوب خدا صدا نداره ....... و ... مرگ برای همسایه خوبه ... و اخرش قانون کارما کار خودشو میکنه ......

  • مام امیر
    شنبه 24 شهریور 1397 - 18:40:48
    پاسخ
    6 3

    اگه به سفارتی حمله کردیم خسارت دادیم سفیرمون هم احضار وتوبیخ شد ولی اینجا خبری نیست ادبیات قاسمی یه دستون درد نکنه از دولت فرانسه کم داشت .فک کنم خود دولت تو برجام تعهد داده که حمله ب سفارتخونه اش مثل دسترسی به سایت هسته ای مجازه

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

آخرین مطالب