دوشنبه 2 مهر 1397
یکشنبه 25 شهریور 1397 - 11:14:42 چاپ

پیش‌فروش ویژه ۴۰ هزار خودرو برای خودرو اولی‌ها

اقتصاد > صنعت - معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: طرح پیش‌فروش ویژه ۴۰ هزار دستگاهی برخی از محصولات این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم به زودی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایران‌خودرو، مصطفی خان‌کرمی گفت: شرکت ایران خودرو به عنوان پیشتاز در صنعت خودرو سازی کشور، در هر دوره ثبت نام با ابتکاری تازه سعی در توزیع عادلانه خودرو در میان مشتریان واقعی و هموطنان گرامی دارد.

وی گفت: ایران خودرو در این راستا محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه قرار داده است.

خان کرمی اظهار داشت: در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت نام شده اند از شرکت سایپا اخذ و امکان ثبت نام آنان وجود نخواهد داشت.

وی متذکر شد: شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرایند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه ودیعه عینا مسترد می گردد.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو یادآور شد: از دیگر شرایط ویژه پیش فروش شرکت ایران خودرو خروج فرآیند انتخاب نمایندگی از پروسه ثبت نام است،‌این فرآیند که باعث کندی ثبت نام می شود پس از انتخاب خودرو و واریز وجه توسط مشتریان قابل اجرا خواهد بود .

وی ادامه داد: انتخاب نمایندگی می تواند در روزهای آتی توسط مشتری انجام پذیرد. در هنگام ثبت نام زمان انتخاب نمایندگی به اطلاع مشتریان خواهد رسید

خان کرمی افزود : در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده است تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام شده اند جهت عموم قابل مشاهده باشد.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه گفت: به جهت جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی سایت شرکت ایران خودرو، شرایط پیش فروش مذکور طی ۵ روز و بر اساس کد ملی مشتریان فعال خواهد بود.

گفتنی است، تعیین قیمت خودروها در پیش فروش ویژه شرکت ایران خودرو در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد.مطابق رویه جاری در ثبت نام های گذشته در صورتی که مغایرتی در اطلاعات ارائه شده با مستندات مشاهده شود، قرارداد مشتریان فاقد اعتبار خواهد بود

223223

16 دیدگاه
  • بی نام
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 12:00:44
    پاسخ
    68 9

    1داوطلبان باید بدون خوردن صبحانه برای ثبت نام به نمایندگی مراجعه کنند .... .2. داوطلبان باید کپی استعلام از ناجا و استشهاد محلی مبنی بر نداشتن خودرو تا زمان ثبت نام را به همراه داشته باشند.3باید مداد رنگی و کاغذ به همراه داشته باشند و در نمایندگی یکی از محصولات ایرانخودرو را نقاشی کنند فقط به کسانی که بهترین نقاشی ها را از محصولات ایرانخودرو کشیده اند اجازه ثبت نام داده می شود.شرایط بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

    • سینا
      یکشنبه 25 شهریور 1397 - 13:29:44
      1 0

      خودرو اولی ها بشتابین...ارابه های مرگ ما را می خواند

  • بی نام
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 12:12:11
    پاسخ
    60 18

    خودرو اولی ها چرا مردم رو کوچیک میکنید؟ چرا عزت مردم رو هدف قراردادین؟ ما ایرانی هستیم، مملکتمون ثروتمنده... انقدر با این واژه های کوپن و ماشین اولی و این چیزا هموطن هاتون رو تحقیر نکنین

    • mbabak
      یکشنبه 25 شهریور 1397 - 14:25:44
      0 4

      چه چیز خودرو اولی اشکال داره و توهین امیزه؟

    • بی نام
      یکشنبه 25 شهریور 1397 - 14:37:25
      0 4

      بد نیست اونایی که ماشین ندارن بخرن خب

    • بی نام
      یکشنبه 25 شهریور 1397 - 15:58:23
      0 5

      آخه این چه حرفیه اگر ماشین دارید غیر از سود چندبرابری چه چیز دیگه ای برای خرید خودرو توی این موقعیت دارید؟ چرا اینقدر حول میزنید؟ توی این جور مواقع اکثرا کسانیکه ثزوتمند هستن و از رانتهای متفاوتی برخوردار هستن غر میزنن، اجازه بدین یکبار هم که شده ما فقرا یه ماشین بخریم، به عزت نفسمون هم اصلا بر نمیخوره، قسم میخورم بسیاری از شما که به این پیام لایک دادین تا سرکوچتتون هم بدون ماشین نمیرید، بعد از عزت نفس فقرا و مردم حرف میزنید

    • بی نام
      یکشنبه 25 شهریور 1397 - 16:05:31
      4 0

      خودمون با رفتارهامون باعث شدیم که تحقیرمون کنند. هنوز مونده تا تحقیرهای بیشتر رو ببینیم.

  • بی نام
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 13:30:28
    پاسخ
    4 0

    این چه شرط هایی است که گذاشته میشه که موقع ثبت نام پیش فروش خودرو نداشته باشن .وقتی قرار هست حداقل یکسال بعد ماشن تحویل داده بشه مردم در این بیشتر ازیکسال چکار باید بکنن؟ من پیکانی دارم که مال ۲۰ سال قبله و اسقاط هست آیا این پیکان اسقاطی هم ماشین محسوب میشه و با کسی که ماشینش یکی دو سال کار کرده یکی هست؟

  • بی نام
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 13:35:50
    پاسخ
    2 0

    لطفا نخرید. باید با محتکران برخورد جدی بشه. سزای این لگن ساز ها بجز ورشکستگی و نابودی چیزی نیست. یه عده نگن کلی آدم بیکار میشن. خیلی از مشاغل مثل مکانیکی هاکه جزو نیروهای خودشون محسوب می کنند، بیکار نمیشن.

  • بی نام
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 13:54:28
    پاسخ
    4 0

    چهار چرخه ای که معلوم نیست چیه .رنگش معلوم نیس. قیمتش هم دلبخواه ایرانخوردرو هست .حالا هم برای داغ تر کردن بازار هر چی تبصره و تک ماده من درآوردی بهش ضمیمه کنید. بعد از ۴۰ سال به کجا رسیدیم. حقمونه تو سرمون بزنن .خلایق هر چه لایق . این هم از خودروساز دولتی علی برکت الله

  • بی نام
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 14:28:19
    پاسخ
    2 0

    تا چند وقت دیگه شاهد لباسشویی اولی ها و یخچال اولی ها و ... هم خواهیم بود کاش به فکر درست کردن ریشه ها بودیم

  • بی نام
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 14:40:52
    پاسخ
    4 0

    پول پیش ثبت نام شما ریالی محاسبه میشود ولی روز تحویل آن قیمت خودرو با دلار محاسبه میگردد ولی ودیعه شما همچنان ریال باقی میماند. لعنت بر ما و نژاد ما.

  • ابوالفضل
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 15:25:31
    پاسخ
    0 3

    با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه اگر هیچ راهی نیست که واقعا مصرف کننده خودرو بخره باید تا میشه قانون سخت گیرانه بزارن چرا آدم باید ناراحت بشه وقتی اینجوری کسی که خودرو به نامش هست و معلومه که ماشین داره چرا میخواد سهم کسی که خودرو نداره رو بگیره یا کسی که گواهینامه نداره یا سنش پایینه معلومه که پایه یک دلال وسطه که ماشین رو بخره و بعد با گرانترین قیمت به مردم بفروشه یا دوستانی که تو پیش فروش سایپا ماشین خریدن دیگه نباید اینجا هم ماشین بخرن هر جور حساب کنی واسه افرادی که واقعا ماشین واسه مصرف میخوان خوشحال کنندست خیلیا شاید از حرف من ناراحت بشن ولی وقتی نمیشه هزینه گمرک خودرو وارداتی رو صفر بشه تا رقابت منصفانه بشه به دلیله ضربه خوردن اقتصاد کشورنباید انتظارزیادداشته باشیم

  • بی نام
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 15:25:54
    پاسخ
    3 0

    ابتکاری تازه

  • بی نام
    یکشنبه 25 شهریور 1397 - 15:50:54
    پاسخ
    3 0

    ببین ما مردم به چه روزی افتادیم که برای خرید این لگن ها باید جه کارها که نکنیم

  • بی نام
    دوشنبه 26 شهریور 1397 - 06:59:04
    پاسخ
    3 0

    عحب ..گل و بلبلی شدهواقعاٌ چرا ما به اینجا و این وضعیت رسیدیم یکی میتونه توضیح بده ؟؟واقعاٌ چرا؟؟؟؟؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین