مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۰ سالن ورزشی نیمه‌تمام در سطح استان اردبیل تا پایان سال تکمیل و افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛‌ احمد ناصری در نشست با خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 10 سالن ورزشی نیمه‌تمام در سطح استان اردبیل تا پایان سال تکمیل و افتتاح می‌شود که تلاش و جدیت بر ایناست تا تمامی سالن‌های ورزشی نیمه‌تمام آموزش و پرورش را در سطح استان به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به بلاتکلیفی برخی پروژه‌های ورزشی از 13 سال گذشته تاکنون بیان کرد: تلاش می‌کنم تا از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده که بخشی از آن به حوزه ورزش اختصاص یافته 23 سالن ورزشی نیمه‌تمام مدارس استان را تکمیل کرده و زمینه برای فعالیت ورزشی دانش‌آموزان را در این سالن‌ها فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از بهره‌برداری از سه سالن ورزشی تا آغاز سال تحصیلی و هشت سالن تا پایان سال خبر داد و گفت: این تعداد پروژه ورزشی آموزش و پرورش از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده تکمیل و راه‌اندازی می‌شود تا شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مدارس استان و گرایش هر چه بیشتر دانش‌آموزان به سمت ورزش باشیم.

ناصری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه آموزشی در شهر ستان‌های نمین و نیر تصریح کرد: با وجود محدودیت‌هایی که برای آغاز پروژه‌های آموزشی وجود دارد اما با عنایت و توجه وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس این پروژه‌ها سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

سالن ورزشی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مورد فضای موزشی مدارس استان اردبیل افزود: خوشبختانه در زمینه فضای آموزشی و نیز تجهیزات مدارس وضعیت مطلوبی داریم و تلاش می‌کنیم تا در سال‌های آینده استانداردهای آموزشی در استان را به استانداردهای بین‌المللی ارتقا دهیم که این امر مستلزم همکاری و مشارکت وزارت آموزش و پرورش و دولت است.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =