سه شنبه 24 مهر 1397
پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 14:00:46 چاپ

فیلم | اخراج زن طرفدار صلح با ایران هنگام سخنرانی نماینده ترامپ

بین الملل > دیپلماسی - یکی از حضار هنگام سخنرانی روز گذشته «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در پرونده ایران، به اظهارات ضد ایرانی وی اعتراض کرد و گفت: تحریم‌ آمریکا به مردم ایران آسیب می‌زند. روی پیراهن این معترض جمله صلح با ایران نوشته شده بود.

برایان هوک که در اندیشکده هادسون سخنرانی می کرد، بار دیگر در راستای ایران هراسی از توفق هسته ای انتقاد کرد و گفت:توافق اتمی سرعت پیشرفت برنامه موشکی ایران را کاهش نداد. جزئیات بیشتر را  {اینجـــــــــــــــــا}  بخوانید.

 

منبع فیلم: شبکه سی اسپن

52311

 

 

 

29 دیدگاه
  • شمس تبریزی
    پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 15:03:57
    پاسخ
    45 47

    از جمهوری اسلامی میخواد که مثل یک کشور نرمال رفتار کنه؟ خود آمریکا چقدر رفتار نرمال داره که انتظارش را از ایران داره. خود امریکا همه جا پیداش میشه و در هر کاری سرک میکشه. اگر تو دست از فضولی در امور منطقه بردارید، نیازی به حضور ما در منطقه نیست

    • بدون نام
      پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 16:32:15
      49 13

      دوست گرام، جمهوري اسلامي تا مردم خودشو راضي و اقناع نكنه نمي تونه بگه امريكا داره با ما دشمني مي كنه

    • بی نام
      پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 17:24:55
      22 38

      من اونجا بودم دست این آبجیمون رو می بوسیدم. اون سر دنیا داره حرف دل ملت ایران رو می زنه.

    • حمید
      جمعه 30 شهریور 1397 - 22:18:52
      25 16

      انقدر که این زن دلسوز ملت ایرانه مسولان خودمون نیستند.انصافا دمش گرم

    • بی نام
      جمعه 30 شهریور 1397 - 22:55:24
      23 7

      این خانم را یکبار تو شبکه افق دیدم با روسری اورده بودن

    • بی نام
      شنبه 31 شهریور 1397 - 09:54:37
      4 2

      آیا کشور ما به نفع خودش عمل کرده که این خانم میکند؟؟ آیا ما صلح طلب هستیم؟

  • شمس تبریزی
    پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 15:09:01
    پاسخ
    17 30

    برای چه اشاعه هسته ای و برنامه توسعه موشکهای بالستیک باید با هم و نه جداگانه بررسی شوند؟ چه ربطی دارن آخه باهم؟

  • بی نام
    پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 15:16:31
    پاسخ
    22 26

    درود بر تو.

  • کامران
    پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 15:50:00
    پاسخ
    29 5

    لطفا ترجمه صحبتهای آقای برایان هوک و این خانم محترم رو برای دوستانی که با انگلیسی آشنایی ندارند، بگذارید.

    • شمس تبریزی 1
      پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 20:07:55
      8 21

      چیز خاصی گفته نشد. با این حال ترجمه اش اینه. برایان هوک میگه «هدف وزیر خارجه پامپیو یک توافق فراگیر با ایران است به طوری که این توافق در برگیرنده تمام رفتارهای بی ثبات کننده این کشور باشد. ما از جمهوری اسلامی خواستیم که مانند یک کشور عادی رفتار کند به طوری که بتواند از امتیازات یک کشور عادی برخوردار باشد. این بدان معنی است که باید به زمان پیش از توافق هسته ای بازگردیم. برنامه اشاعه هسته ای ایران و توسعه موشکهای بالستیکش باید با هم و نه جداگانه مورد بررسی قرار گیرند. اعمال تحریمهای موقت بر برنامه هسته ای ایران از یک سو و از سوی دیگر، اجازه دادن به رژیم این کشور برای توسعه و تکثیر موشکهایش سیاست شکست خورده ای است که دنیا نمیتواند همچنان آن را ادامه دهد.

    • شمس تبریزی 2
      پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 20:08:49
      9 15

      اکنون زمان آن است که همه ملتها به ما پیوندند و ایران را در رابطه با رفتارهای مخربش خصوصا دنبال کردن برنامه غیر قانونی موشکهای بالستیکش، متعهد به پاسخگویی کنند. با تشکر». بعد آن خانم میگه « جامعه جهانی خواهان حفظ توافق هسته ای است. متحدان ما، فرانسوی ها، آلمانی ها و انگلیسی ها خواهان حفظ توافق هستن. بیایید درباره کشورهای عادی صحبت کنیم. بیایید درباره عربستان صحبت کنیم. عربستان مثل سایر متحدان ما عمل می کند؟ بعد خطاب به ماموران میگه شما دارید مرا اذیت میکنید. دارم اذیت میشم. بعد ادامه میده. سوال من اینه که آیا خیال میکنید که تحریمها به رژیم ایران آسیب میزنه یا به مردمش؟ این تحریمها به مردم ایران آسیب میزنه. شما دارید برای جنگ با ایران بهانه تراشی می کنید.

    • شمس تبریزی 3
      پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 20:10:06
      10 15

      جنگ با عراق چطوری شروع شد؟ شما دارید همان مسیری را که در رابطه با عراق رفتید در رابطه با ایران هم دنبال می کنید. ما یه جنگ دیگه در خاورمیانه نمی خواهیم. جنگ با عراق چطور شروع شد؟ جنگ با لیبی چطور شروع شد؟ مردم سوریه در رنج هستند. شما چقدر شهامت دارید که به موضوع یمن بپردازید؟ این بمباران سعودی هاست که موجب کشتار مردم یمن میشود. پس واقع بین باشید. جنگ دیگری نمی خواهیم. با ایران صلح کنید. بعد برایان هوک با تمسخر میگه فکر میکنم این خانم امروز صبح قهوه اش را نخورده بود.

  • بی نام
    پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 16:27:19
    پاسخ
    15 37

    خدا قوت شیرزن آمریکایی

  • امین
    پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 18:14:32
    پاسخ
    18 35

    درود به این زن.

  • بی نام
    پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 18:39:45
    پاسخ
    50 19

    به این فعال صلح طلب بگین بیاد ایران زندگی کنه. میتونه هر دلارش رو 14000 تومن بفروشه کلی سود کنه. تازه گشت ارشاد هم براش داریم. البته فکر کنم یه مدت اینجا زندگی کنه، کلا صلح و صلح طلبی و فعالیت صلح طلبانه یادش بره

    • بی نام
      پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 23:30:30
      13 30

      ناراحتی که از ایران دفاع کرده؟

    • بی نام
      جمعه 30 شهریور 1397 - 00:11:13
      17 23

      اصلا گوش کردی چی گفت؟ ضد جنگ و به نفع مردم ایران حرف زد.

    • بی نام
      شنبه 31 شهریور 1397 - 11:05:28
      8 1

      نگران نباش قبلا اومده ایران تو یه همایش جایزه هم از مسئولین گرفته فکر نکن دلسوز من و شما و ایران هست عکس جایزه گرفتنش و مصاحبه اش با شبکه خبر بعد از اون همایش تو فضای مجازی هست

  • بی نام
    پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 18:45:05
    پاسخ
    41 26

    این خانم چندسال پیش به ایران امده و پول زیادی از ایران گرفته .اگر همین پول هارو به مردم خودمون بدید از شما حمایت می کنند .

    • شمس تبریزی
      پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 22:20:41
      9 26

      اسمش چیه؟ مبلغی را که گرفته بگو.

    • بی نام
      پنجشنبه 29 شهریور 1397 - 23:31:25
      70 23

      توام پول گرفتی از اسرائیل

    • بی نام
      جمعه 30 شهریور 1397 - 13:22:02
      20 25

      شرم آور است كه هر صداي حق طلبانه را متهم به پول گرفتن مي كنيد. شرم كنيد. احتمالا قياس به نفس فرموده اند اين عزيز 😏

  • بهزاد
    جمعه 30 شهریور 1397 - 14:44:23
    پاسخ
    35 8

    بی نام جمعه 30 شهریور 1397 14:22:02 : قبل از هر چیز اول یه سرچ ساده بزن می فهمی داستان چیه و عکسش هم موجوده که این خانم به ایران اومده و از دست اقای طالب زاده داره جایزه میگیره. وقتی مدرک هم میارن شماها مغلطه می کنید

    • شمس تبریزی
      جمعه 30 شهریور 1397 - 18:50:11
      16 20

      شما اسمش را بگو تا من سرچ کنم. اصلا فرض کن دعوت شده باشه ایران. جایزه گرفتن با پول گرفتن و مزدوری فرق میکنه. ضمنا فرض کن پول گرفته باشه. من رقم پولی را که جولیانی و بولتون از فرقه رجوی گرفتن می نویسم و شما هم رقمی را که این خانم گرفته بنویس تا قضاوت کنیم. باز هم تاکید میکنم. لطفا اسمش را به من بدهید چون علاقه دارم درباره اش تحقیق کنم.

  • گرفتار
    جمعه 30 شهریور 1397 - 22:58:53
    پاسخ
    36 5

    اگر ایران بود جنازش رو هم تحویل نمیدادن

    • بی نام
      شنبه 31 شهریور 1397 - 09:56:48
      10 0

      دمت گرم حرف حق

  • بی نام
    شنبه 31 شهریور 1397 - 07:01:41
    پاسخ
    4 1

    این خانم " مدیا بنجامین "هست که با یک سرچ ساده تو گوگل اسمش پیدا می شه .

  • بهزاد
    شنبه 31 شهریور 1397 - 18:31:19
    پاسخ
    6 0

    شمس تبریزی جمعه 30 شهریور 1397 18:50:11 : اسمش مدئا بنجامین هست انگیسیشو نمی تونم بنویسم چون کامنتم سند نمیشه و بهتر از من سوابق این خانم رو میدونی لازم به توضیح من نیست. چون خودت از موتور سرچ گوگل هم قوی تری

    • شمس تبریزی
      شنبه 31 شهریور 1397 - 20:25:36
      6 7

      ممنون دوست عزیز. بله اسمش میدیا بنجامین است و من دیشب اسمش را یافتم. در این رابطه چند کامنت به طور خصوصی برای برای خود خبرآنلاین نوشتم. ایشان ایران آمده. دیدم که در فرودگاه قاهره ظاهرا به دستور سفارت آمریکا، پلیس مصر زمانیکه او میخواسته بره غزه، کتک بدی هم بهش زدن و دستش شکسته و کتفش هم از جا در رفته. تا جایی که من تحقیق کردم صاحب شرکت تجاری گلوبال اکسچنج است و بعید میدانم نیاز مالی داشته باشه. فرد سرشناسی در آمریکاست و حتی نامزد دریافت جایزه صلح نوبل هم بوده. در هر صورت به خبرانلاین پیشنهاد مصاحبه با ایشان را میکنم. من این فرد را از قماش بولتون نمیدانم که برای پول این کارها را انجام بده. سیاستمدار نیست و به نظرم واقعا معتقد به فعالیتهایش است. باز هم ممنونم . خدانگهدار

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین
آخرین مطالب