همه چیز جو سالن و درخواست بازبینی نیست، ضعف و ایراد را هم ببینیم

ایران شکست بدی را مقابل بلغارستان در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در دور دوم بازی های قهرمانی جهان، مقابل تیم میزبان با نتیجه 3-0 شکست خورد تا شانسش برای راهیابی به مرحله بعدی بازی ها کاهش یابد.

باختی که هر چند دور از انتظار بود، اما علتی جز برتری مطلق حریف قدرتمند و هماهنگ ما نداشت. بارها و بارها در طول بازی گزارشگر و مجری برنامه سعی در بیان این نکته داشتند که جو سالن به نفع تیم میزبان است و یا سرمربی تیم ایران باید درخواست بازبینی و تایم اوت بدهد تا بازی کمی آرام شود.

در این میان اما کسی به قدرت حریف اشاره چندانی نکرد. حریفی که با بازیکنی به نام اسکریموف هرجا که خواست توپ را خواباند و با دریافت هایی دقیق و ضرباتی تمام کننده، فرصت چندانی برای عرض اندام به بازیکنان تیم ملی ایران نداد.

همچنین کمتر دیده شد که ضعف های تیم ایران بیان شود. اینکه گزارشگر بازی مدام به طعنه و کنایه بگوید که کولاکویچ برود و بعدا فیلم بازی را ببیند تا تجربه اش بیشتر شود، جز نزول شان گزارشگر چیز دیگری در بر نداشت. ایران در دریافت اول و سرویس ضعف های چشمگیری داشت که به آن چندان اشاره نشد و اگر این موارد رفع نشود، بعید است که ملی پوشان ما در دو بازی آتی خود مقابل کانادا و آمریکا بتوانند نتایج بهتری کسب کنند.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    13 4
    اين طرح بازنشستگس مديران سالمند كاش به گزارشگران و مجريان ورزشي هم اعمال شود. بالخره آقاي محتشميان واليبال يا آقاي آتشي بسكتبال يا همين جناب شفيع ورزش و مردم بعد از چهل سال رژه رفتن روي اعصاب برخي از مردم بهتر نيست عطاي اين جعبه صدا و تصوير را به لقاي آن ببخشند و از اين راه ثواب بزرگي هم ببرند؟
  • امیر IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    13 5
    این گزارشگر سال هاست که یکه تاز گزارشگری والیبال در تلویزیون است. هرچه میخواهد میگوید و به خاطر حمایتی که از او میشود، اصلن به جوان های مستعد گزارشگری والیبال فرصت ابراز وجود داده نمیشود.