فرهیختگان نوشت: با صعود تیم فوتبال پرسپولیس به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا،شاگردان برانکو باید در یک بازی تکراری به مصاف السد قطر بروند.

این دو تیم در مرحله گروهی هم با یکدیگر دیدار کردند که حاصل آن برد سه بر یک برای السد و برد یک بر صفر برای تیم پرسپولیس است. حالا این دو تیم در مرحله نهایی غرب آسیا باید با یکدیگر دیدار کنند تا نماینده غرب آسیا در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس بدون شک یکی از بازیکنان اصلی و مهم تیم پرسپولیس برای این بازی‌ها خواهد بود. دو گلی که او مقابل الجزیره امارات و الدحیل زد باعث شد پرسپولیس شانس رسیدن به این مرحله را در دو فصل پیاپی داشته باشد. فصل قبل لقب سوپرمن گرفت و همچنان هم بازیکن تاثیرگذار تیم محسوب می‌شود. گفت‌وگو با کاپیتان پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید.

صعود پرسپولیس و السد از یک گروه به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نشان‌دهنده این نیست که گروه پرسپولیس در آسیا گروه مرگ بوده؟
ما به این کارها کاری نداریم. این حرف‌ها برای کری‌خواندن است و برای بازیکنان نیست. همه تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان آسیا می‌آیند قهرمان کشور خودشان هستند و هیچ حریفی آسان نیست. ما بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که در ادامه راه هم موفق باشیم.

در حالی به مصاف السد خواهید رفت که دو بازیکن محروم دارید و برانکو هم اجازه نشستن روی نیمکت ندارد.
نبود برانکو خیلی کار ما را سخت می‌کند. حضور او در کنار زمین همیشه به ما کمک می‌کند و حالا که او را نداریم ضرر خواهیم کرد. درباره غایبان هم باید بگویم که به جز دو بازیکن محروم چند بازیکن مصدوم هم داریم. امیدوارم مصدومان ما به این بازی برسند. ما با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم و غیبت بازیکنان به ضرر ما خواهد بود اما کاری نمی‌شود کرد و باید در همین شرایط به مصاف السد قطر برویم.

فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد؟
نشدنی نیست اما سخت است. خیلی هم سخت است اما ناامید نیستیم. همه تیم‌هایی که به این مرحله رسیدند از بهترین تیم‌های آسیا هستند و هر چهار تیم برای رفتن به فینال کار دشواری دارند. با این حال امیدوارم بتوانیم از این مرحله هم رد شویم. باید از هواداران‌مان هم ممنون باشیم که حمایت فوق‌العاده‌ای از ما کردند و امیدوارم با حمایت آنها بتوانیم به فینال این رقابت‌ها برویم.

پیش‌بینی کردن در فوتبال کار آسانی نیست اما چقدر شانس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را برای پرسپولیس متصور هستی؟
ما دو بازی بسیار سخت در دوحه و تهران داریم. السد تیم بسیار قدرتمندی است که بازیکنان بزرگی هم در تیم خود دارد.آنها در این مدت بارها و به شکل‌های مختلف تیم خود را تقویت کردند اما ما نه‌تنها تقویت نشدیم بلکه چند بازیکن اصلی تیم هم از پرسپولیس جدا شدند و شرایط ما برابر نیست.البته اگر ما هم می‌توانستیم بازیکن جذب کنیم شرایط فرق می‌کرد اما کار بسیار سخت است و باید با حمایت هواداران‌مان کار را جلو ببریم.

بحث درخواست پرسپولیس برای تعویق زمان دربی به خاطر بازی با السد مطرح شده اما برانکو اعلام کرد نمی‌خواهد درخواستی برای تعویق بازی بدهد. به‌عنوان کاپیتان تیم چه نظری داری؟
من هم با سرمربی تیم موافق هستم. ما باید بازی کنیم تا در شرایط مسابقه بمانیم. به نظر من هم نباید بازی با استقلال عقب بیفتد. درست است که کار سختی خواهیم داشت اما به نظرم برگزاری دربی می‌تواند به ما کمک کند و لازم نیست این بازی به تاریخ دیگری موکول شود.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =