رییس فدراسیون فوتبال از خواسته‌های کی‌روش برای تمدید قرارداد و بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر برزیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد کی‌روش اظهار کرد: بعد از پایان قرارداد کی‌روش در جام جهانی و رضایت ما از عملکرد تیم ملی در روسیه که توانست ۴ امتیاز کسب کند و اختلافش با تیم‌های صعود کرده تنها یک امتیاز بود، مشتاق بودیم قرارداد این مربی را تمدید کنیم.

وی ادامه داد: قرارداد این مربی تمدید شد. مهم‌ترین مذاکرات ما در ترکیه انجام شده بود و امروز فقط این قرارداد رسمی شد. کی‌روش خواهان این بود که چهار تعهد در فوتبال برایش اتفاق بیفتد. اول قضیه بازیکنان سرباز بود که خدا را شکر حل شد و دیگر مشکلی در این قضیه وجود ندارد. دوم این که اولویت کمک‌های مالی و معنوی فدراسیون، تیم ملی باشد. ۵.۵ میلیون دلار هزینه ماست. ۷۵ درصد هزینه‌های ما ارزی است و بقیه آن ریالی است.

تاج افزود: دولت و وزارت کشور قبول کردند که ۲.۵ میلیون دلار آن را تامین کنند و ۳ میلیون بقیه را فدراسیون فوتبال از منابع درآمد خودش تامین کند. من از مسئولان دولتی برای متشکرم. دیگر نکته‌ای که دغدغه کی‌روش بود بحث حقوق پاداش مربیان و کادرفنی بود که ما گفتیم تا پنج، شش روز پس از پایان کار آن را پرداخت کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره سفرش به سوییس و ملاقات با رییس فیفا گفت: این ملاقات مربوط به کمیته مسابقات فیفاست که من عضو این کمیته هستم و ۸ دستور جلسه است که باید به آن رسیدگی کنیم. در کنار این قضیه من جلسه‌ای را با اینفانتینو خواهم داشت که موضوع آن فقط درباره جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال است. ما علاقه داریم که میزبانی را داشته باشیم. ما امکانات مناسب نظیر چمن باکیفیت داریم و پایگاه فوتسال هستیم. باید شرایط میزبانی را فراهم کنیم. از دیگر بحث‌هایی که داریم تفکیک کمیته مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی است که باید در کمیته مسابقات به آن رسیدگی کنیم. یک قراردادی داریم با اینفانتینو که ارزهایی که در فیفا داریم بخش‌هایی از کارهای مالی خود را مانند فراهم کردن بازی دوستانه یا پرداخت حقوق کادرفنی تیم ملی را با آن انجام دهیم.

او درباره بازی دوستانه با برزیل اظهار کرد: ما با سفیر برزیل دیدار داشتیم. ما ۲۸ اسفند در قطر بازی خواهیم کرد که قرار است تورنمنتی با حضور ایران، برزیل، قطر و یک کشور دیگر برگزار شود که اگر اتفاقی افتاد و ایران در آن مسابقات شرکت نکرد، در حال فراهم کردن زیرساخت هستیم تا در ایران بازی کنیم. اسپانسر آن مشخص است که یک بانک است. هر دو مسابقه در حال طی کردن مراحل خودش است.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =