هافبک استقلال می‌گوید این تیم در حد قهرمانی است و نیاز به زمان بیشتری دارد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند.

به گزارش ورزش سه؛ علی کریمی در ابتدای حضورش در استقلال شرایط آرمانی نداشت اما حالا به یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش تبدیل شده است تا جایی که شفر از او به عنوان فرمانده جدید تیمش یاد کرده است.
علی کریمی صحبت های جالبی در مورد شرایط خودش، شرایط این روزهای استقلال و بازی با پرسپولیس انجام داد که در ادامه آن را می خوانید.

 

-به نظر در بازی های گذشته شرایطت از نظر بدنی خیلی بهتر شده است. این موضوع را قبول داری؟


خدا را شکر می کنم در شرایط خوبی قرار دارم. من با توجه به خواسته مربی در هفته های ابتدایی بازی کردم. فصل قبل دو ماه مصدوم بودم، وقتی از مصدومیت بر می گردی، باید تمرین و بدنسازی کنی، نباید بازی می کردم ولی به درخواست آقای شفر برای استقلال به میدان رفتم. اما بعد از اردوی تیم ملی که خیلی خوب تمرین کردیم از نظر شرایط بدنی خیلی بهتر شدم و بازهم بهتر می شوم.

 


-یعنی معتقدی شرایط تو از حالاهم بهتر می شود؟


شک نکنید شرایطم خیلی بهتر می شود . تیم ما هماهنگ تر می شود و من هم با بازیکنان بیشتر هماهنگ می شوم و شرایط بهتری را رقم خواهیم زد.

 


-ولی نمایش استقلال در بازی با نساجی به نظر نا امید کننده بود چون این تیم در خلق موقعیت روی دروازه حریف مشکل داشت.

 

شما باید بازی های این فصل در قائم شهر را ببینید. در این بازی ها چند موقعیت وجود داشته است؟ با مدل بازی کردن نساجی و در آن چمن امکان موقعیت سازی وجود ندارد. نساجی دفاع چند لایه ای داشت و کیفیت زمین طوری نبود که بتوانیم بازی کنیم. این زمین اصلا کیفیت بازی های لیگ برتری را ندارد، ما باید با پاس های تک ضرب به دروازه نساجی نزدیک می شدیم ولی در زمین وطنی اصلا این امکان وجود نداشت.

 

 


-ولی استقلال در بازی های قبلی هم چندان دلچسب بازی نمی کرد.


ما امسال در همه بازی ها تیم غالب بوده ایم. در زدن ضربات اخر و پاس آخر مشکل داشته ایم. از نظر حفظ توپ خوب بوده ایم ولی قبول دارم که باید پاس های آخر و ضربات آخر را بهتر بدهیم و این مشکلی است که در هفته های بعد باید آن را حل کنیم.

 


-فکر می کنی این استقلال در حد قهرمانی است؟


من این تیم را در حد قهرمانی می بینم چون خیلی بازیکنان جوانان و با تجربه خوبی داریم. مشکلی که داریم این است که در پیش فصل وقت کافی نداشتیم با هم هماهنگ شویم ، حالا آن زمانی که در پیش فصل از دست دادیم را در چند هفته اول لیگ می گذرانیم، همین باعث شده است در هفته های اول خوب نتیجه نگیریم چون ما هنوز به طور کامل با هم هماهنگ نیستیم.

 


-خیلی ها می گویند استقلال در فصل جدید در نبود ساناک خوب تمرین نمی کند. این مساله را قبول می کنی؟


نه من مخالف هستم و چنین چیزی اصلا درست نیست. شفر خیلی تلاش می کند در طول تمرینات و کلا آدم مثبتی است. ما باید کمی دقت مان را بیشتر کنیم و در ارسال پاس و زدن ضربه آخر دقت کنیم . شما می بینید تیم های بزرگ دنیا از تک موقعیت 3 امتیاز می سازند ولی ما در هر بازی نمی توانیم از موقعیت های پرتعدادمان استفاده کنیم و باید این ضعف را برطرف کنیم.

 


-هواداران استقلال خیلی نگران دربی هستند و اعتقاد دارند تیم شان در فرم خوبی به این بازی نرسیده است.

 

هواداران نگران نباشند. پرسپولیس از ما بهتر نیست و آنها چند سال است با هم هستند ولی بازیکنان ما جدید هستند و نیاز به هماهنگی بیشتر دارند. اینکه آنها بهتر از ما هستند درست نیست و مطمئن باشید نتایج خوب استقلال از دربی شروع می شود.

 

 


-در این مدت انتقادهای زیادی به بازیکنان تازه وارد استقلال شده است. در این باره چه نظری داری؟


بازیکنان جدید خوب هستند ولی شرایط برای همه بازیکنان که به جای جدید می روند متفاوت است. استقلال تیم بزرگی است ولی خرید های جدید بازیکنان خوبی هستند که در گذشته نشان داده اند که بازیکنان با کیفیتی هستند. مطمئن باشید بازیکنان جدید اگر با تیم هماهنگ شوند و با جو بیشتر آشنا بشوند می توانند توانایی های خود را نشان بدهند.

 


-و صحبت پایانی...


از حمایت تماشاگران تشکر می کنم که در هفته های ابتدایی از ما حمایت کردند. تمام تلاش مان را می کنیم با پیروزی در بازی های آینده جواب محبت آنها را بدهیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =