سه شنبه 1 آبان 1397
دوشنبه 2 مهر 1397 - 09:15:15 چاپ

خاطره غم‌انگیز محسن چاوشی از پدرش/ عکس

فرهنگ > موسیقی - محسن چاوشی با بیان خاطره‌ای از پدرش زمانی که دچار کسالت بود، ضمن ابراز دلتنگی، به دنبال کنندگانش توصیه کرد که قدر پدرانشان را بدانند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن چاوشی با انتشار تصویری از خود و پدرش در اینستاگرام، خاطره ای نقل کرد که به این شرح است: «بعد عملش بهش غذا نداده بودن ...گرسنه ش بود ... گفت بابا گرسنمه.. گفتم بریم جگرکی حاج توکل؟؟ گفت چه جوری آخه پسرم؟ دزدیمش با لباس بیمارستان، زنگ زدم به آقا محمود گفتم بابام و دزدیدم دارم میارم... مغازه رو نبست و منتظر موند تا برسیم .. کرکره ها نیمه پایین بود... از بس استخون شده بود نمیتونست راه بره... چشماش بغض داشت ..گلوش گریه..

گفتم بابا چی دوست داری گفت جگر... جگر میخورد و جگرم کباب میشد... امشب ابوالفضل گفت بریم حاج توکل؟ گفتم بریم.. رفتیم و من همونجا نشستم‌ که بابام نشسته بود. پدر بودن سخته ... پسر بودن خیلیییی سخت تر.

مادر عزیزه خیلی هم عزیزه اما پدر ... هر چی که دوست دارید فکر کنید، قضاوت بکنید ، فحش بدید ، آبرو ببرید .. بعد پدرم دیگه آبرویی ندارم .. قدر پدراتونو بدونید .. دلم تنگته لعنتی ...»

پست اینستاگرامی محسن چاوشی برای پدرش

57243

 

 

 

8 دیدگاه
  • بی نام
    دوشنبه 2 مهر 1397 - 09:23:48
    پاسخ
    7 0

    قربون همه پدرهای مهربون

  • حسن
    دوشنبه 2 مهر 1397 - 10:24:52
    پاسخ
    4 0

    خدایش بیامرزد

  • بی نام
    دوشنبه 2 مهر 1397 - 10:30:23
    پاسخ
    2 0

    دمت گرم آقا محسن گل نوشتی وگل گفتی و گل سفتی ما را هم بردی توی همون حال وهوا نفست همیشه گرم .

  • زهرا
    دوشنبه 2 مهر 1397 - 10:37:58
    پاسخ
    3 1

    محسن چاووشی عزیر؛ اشک منم در آوردی،آخه منم همدردتم. خدا به همه ما صبر بده. فقط یه امید دارم اونم اینه که روز قیامت دیدارهامان تازه میشود. به امید آنروز................................................................

  • بی نام
    دوشنبه 2 مهر 1397 - 12:08:17
    پاسخ
    4 0

    خیلی عالی...خدا حفظت کنه مرد... واقعا امیدوارم نسل های امروز هم درک کنند که پدر و مادر چه گوهر هایی هستند.قلبم فشرده میشه وقتی که بعضی رفتارها رو نسبت به پدر و مادر ها میبینم. نه به طمع بهشت و پاداش، بایست به خاطر صرف نفس واقعیت قدر دان پدر و مادر بود که ضریحی مقدس تر از دست و پای مبارکشون نیست...

  • بی نام
    دوشنبه 2 مهر 1397 - 12:13:14
    پاسخ
    2 15

    خواننده مملكت پدرش رو از بيمارستان بدون اجازه مي دزده مي بره جيگر ميده

  • محدثه
    دوشنبه 2 مهر 1397 - 12:45:05
    پاسخ
    3 0

    روحشون شاد. درد بی پدری، مصیبتی است تمام نشدنی...هر روز متوجهش هستی. هر روز قوی‌تر از روز قبل.

  • بی نام
    دوشنبه 2 مهر 1397 - 12:53:39
    پاسخ
    3 0

    خدا رحمتشون کنه. روحشون شاد.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین