ایسنا نوشت: مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره مدارس "حنان" ادعای انتساب مدرسه‌اش به رئیس دولت اصلاحات و دریافت شهریه 37 میلیونی از دانش آموزان در این مدرسه را تکذیب کرد.

عبداله معینی در پاسخ به گزارش منتشره پیرامون دریافت شهریه 37 میلیونی از دانش‌آموزان در این مدرسه و انتساب آن به رئیس دولت اصلاحات، اظهار کرد: ادعای مدیریت حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات، بر این مدرسه صحت ندارد. مجتمع آموزشی غیردولتی حنان از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده و در طول این سال‌ها ارتباط تشکیلاتی، اقتصادی، سیاسی با آقای خاتمی نداشته و مالکیت این مدرسه متعلق به ایشان نیست.

مدرسه

وی افزود: از آنجا که ایده دوستی و گفت وگو، مهمترین شعار و رویای حنانی‌هاست، طبیعتا مبدع ایده گفت‌وگو و یکی از شخصیت‌های الهام بخش برای مجموعه ما ایشان بوده‌اند و ما دستِ تمامی کسانی را که برای توسعه گفت و گو و مدارا و صلح در جهان می‌کوشند، می‌فشاریم.

معینی در ادامه میزان شهریه 37 میلیونی که در لیست آمده را تکذیب کرد و گفت: مجتمع آموزشی حنان حدود 1400 دانش آموز در سال تحصیلی جاری دارد که 700 نفر از آنها در مقطع ابتدایی و با شهریه و فوق برنامه‌های اختیاری، حدود هشت میلیون تومان، 400 نفر در دوره متوسطه اول با شهریه و کلاس‌های تابستانی و فوق برنامه‌های اختیاری، حدود 10 میلیون تومان، 220 نفر در متوسطه دوم با شهریه، کلاس‌های تابستانی و فوق برنامه‌های اختیاری حدود 13 میلیون تومان و 80 نفر در پایه دوازدهم (پیش دانشگاهی) با شهریه و فوق برنامه‌ها، اردوها، پانسیون مطالعاتی و ... حدود 20 میلیون تومان ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: بنابراین رقم 37 میلیون تومان که در اعلام شده، کذب محض است و حتی یک دانش آموز هم حدود چنین مبالغی را پرداخت نکرده است. ما بابت این دو موضوع شکایت خود را به اطلاع آموزش و پرورش منطقه 6 رسانده‌ایم و از مراجع قضایی پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

مدیر مدرسه حنان با تاکید بر اینکه اولیای 1400 دانش آموز حنان، بهترین و معتبرترین مرجع برای صحت این ادعا هستند اظهار کرد: به نظر می‌رسد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در زمانه‌ای که حفظ آرامش و امید، ضروری‌ترین نیاز موقعیت کنونی است، انتشار چنین اخبار کذبی، مرامی زشت و ناپسند است که جامعه فرهنگی را دچار بحران می‌کند.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =