استاندار گیلان در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در این شرایط حساس نباید به تولید کننده، بازار و جامعه استرس وارد کنیم و باید با نظارت و رصد درست فضایی خوب و با آرامش برای استان فراهم سازیم.

دکتر مصطفی سالاری در چهارمین نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد افزود: درخصوص احتکار و اختفاء کالا در استان مشکلی خاصی  وجود ندارد.

استاندار گیلان بر ضرورت هوشمندسازی و نظارت سیستمی در انبارها خاطر نشان کرد: سامانه جامع انبارها‌ مشکلات مبارزه با قاچاق کالا را کاهش خواهد داد.

وی با اشاره به ممنوعیت خروج کالاهای یارانه‌ای از مرز آستارا اظهار داشت: مراجعی که وظیفه کنترل و نظارت دارند وظایف خود را دقیق انجام دهند.

نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه در امر مبارزه با قاچاق متناسب با شرایط روز تلاش کنیم افزود: کاهش بروکراسی اداری برای مقابله با تشخیص ومبارزاحتکار انجام شود.

استاندار گیلان خواستار تلاش و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز شد و اظهار داشت: با نظارت و رصد درست فضایی خوب و با آرامش برای استان فراهم سازیم.

در این نشست همچنین دستگاه‌های مرتبط به ارائه گزارش از اقدامات خود پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =