بی توجهی مسئولین ورزش استان به بانوی لرستانی در آستانه مسابقات پاراالمپیک

فرشته مرادی‌مقدم پرتاب‌گر وزنه کلاس اف 34 عضو تیم ملی دو و میدانی معلولین کشور که به زودی باید برای حضور در مسابقات پاراالمپیک آسیایی جاکارتا به کشور اندونزی اعزام شود، بدون مربی و به تنهایی تمرینات خود را انجام می دهد. این در شرایطی است که سایر نمایندگان کشور در استانهای دیگر تمرینات خود را با مربی اختصاصی ادامه می دهند

وحید کاظمی ذهابی: به گزارش خبرآنلاین لرستان، این بانوی معلول لرستانی گفت: تا چند وقت پیش زیر نظر استاد بهرامی کار می کردم ولی مدتی است که اجازه نمی دهند آقای بهرامی با بانوان تمرین کنند که جای تأسف دارد.

مرادی مقدم ابراز داشت: واقعا برازنده ی نام لرستان نیست که ورزشکاری از این خطه به عنوان یک ملی پوش برای اعزام به مسابقات مهمی مانند پاراالمپیک که می تواند به نوعی آبرو و افتخار استان باشد مربی نداشته باشد.

تمرین بانوان دومیدانی کار زیر نظر مربیان مرد

وی ادامه داد: در سایر شهرستانها بانوان زیر نظر مربیان مرد تمرین می کنند و این که بانوان زیر نظر مربیان مرد نباید تمرین کنند فقط در لرستان اتفاق افتاده است.

بانوان معلول دومیدانی

نماینده ی لرستانی تیم ملی معلولین بانوان در مسابقات پاراالمپیک جاکارتا خاطرنشان کرد: به دلیل تعدد ورزشکاران معلول در رشته ی دو و میدانی فدراسیون تمرینات را به صورت غیرمتمرکز اعلام کرده و هر ورزشکار باید در استان خود و به صورت اختصاصی تمرین کند. مرادی مقدم ادامه داد: با این وجود ما با مشکلات عدیده ای در استان برای تمرین مواجه هستیم و همیشه با خودم می گویم ای کاش تمرینات به صورت متمرکز برگزار می شد.


فرشته مرادی مقدم در ادامه خواستار استمرار تمرینات زیر نظر مصطفی بهرامی شد و گفت: استاد بهرامی اسطوره و افتخار استان است که تمرینات تیم ملی را هدایت می کنند

انتقاد از نبود مربیان بانو در استان

وی عنوان کرد: در استان مربی بانوان نداریم و چرا زمانی که ظرفیت و پتانسیلی مثل آقای بهرامی اینجا وجود دارد از آن استفاده نکنیم و بانوان ورزشکار را از تجربیات این مربی ارزنده محروم کنیم.

مرادی گفت: این که مربی پرتاب وزنه آقایان و بانوان باید جدا باشند فقط برای استان لرستان است و در سایر استانها این چنین برنامه ای ندارند. عضو تیم ملی پاراالمپیک ایران تأکید کرد: خیلی متأسفم که در آستانه ی رقابت های این چنین حساس که به نوعی اعتبار ورزش استان را تعیین می کند باید این گونه با ما برخورد شود.


گفتنی است فرشته مرادی مقدم نماینده ی ایران در مسابقات پاراالمپیک جاکارتا در دو ماده ی پرتاب وزنه و پرتاب نیزه است که طبق اعلام خود این ورزشکار اگر تمرینات را به موقع و با برنامه انجام دهد شانس مدال گیری قطعی خواهد داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =