فرزاد مجیدی معتقد است نساجی مازندران که بعد از24 سال لیگ برتری شده با بدترین قرعه ممکن روبرو شده و برابرمدعیان قهرمانی بازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرپرست تیم نساجی مازندران با بیان این جملات گفت: اگردقت کرده باشید ما درشروع فصل قرعه بسیارسختی داشتیم و با مدعیان قهرمانی همچون ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس و استقلال تهران یا همین تراکتورسازی تبریزبازی کردیم که جمعه 6 گل به استقلال خوزستان زد اما به گفته جان توشاک سرمربی این تیم، تراکتورسازی درتبریزشانس آورد که به ما نباخت.

مجیدی افزود: من بعد ازبازی های سنگین تیم خودمان با مربیان حریف یا مسئولان تیم های بزرگ که صحبت می کردم همگی از قدرت و انسجام تیم نساجی و مربیگری جواد نکونام تعریف می کردند که چقدرقلدربازی می کند و واهمه ای ازاسم تیم رقیب ندارد. ما مقابل هیچ کدام ازتیم های مدعی قهرمانی حریف دست و پا بسته ای نبودیم.
وی ادامه داد: هواداران نساجی واقعا عاشق تیم خود هستند و امسال فرهنگ جدیدی وارد فوتبال ایران کردند. درروزهایی که کمترتیمی درزمین حریف بی دردسربازی خود را به پایان می رساند هواداران نساجی درهرشرایطی تیم حریف را تشویق می کنند و به مربیان و بازیکنان تیم مقابل احترام می گذارند. همین هفته هم علی دایی سرمربی سایپا هم به صراحت گفت آرزوی چنین طرفدارانی را دارد. حالا خواهش من فرزاد مجیدی ازهواداران نساجی این است که صبورباشند و فراموش نکنند فصل گذشته رمز موفقیت ما صبوری و وحدت دسته جمعی بود.
سرپرست تیم نساجی مازندران یادآورشد: تیم ما درشرایطی به لیگ برترآن هم پس از24 سال صعود کرد که هیچ کس باورنمی کرد این اتفاق بیفتد. همه شهرقائم شهر، استان مازندران و کل تیم نساجی بسیج و هم قسم شدند تا ثمره این یکدلی صعود تاریخی به لیگ برترباشد. ما باید ازاین روزها لذت ببریم. باورکنید من هم لذت بردم وقتی ازیک هفته قبل ازحضوراستقلال درقائم شهرمی دیدم چه شورو شوقی درشهربه پا شده است. مالکان و مدیریت با وجود مشکلات فراوان اقتصادی زحمت می کشند، کادرفنی شبانه روززحمت می کشد و بازیکنان زحمت می کشند که هواداران ما هرهفته لذت حضوردرلیگ برتررا ببرند. باید همه ما ازاین شرایط لذت ببریم.
مجیدی درادامه گفت: شما کدام تیم پایین جدولی را سراغ دارید که مقابل تیم های مدعی قهرمانی ولو درشهرخودشان برنده شده باشند؟ ما تازه امسال به لیگ برتررسیدیم و نباید انتظارداشت مدعیان را یکی پس ازدیگری شکست بدهیم. انتظارات ازنساجی مازندران باید منطقی باشد. هرچند اگرگل سالم ما مقابل سایپا که ازروی یک کرنرتاکتیکی به ثمررسید بی دلیل مردود اعلام نمی شد ما سایپا را هم شکست می دادیم.
سرپرست نساجی درپایان خاطرنشان کرد: فصل گذشته و جشن تاریخی صعود نساجی به لیگ برترثابت کرد میوه صبرخیلی شیرین است. بازهم یادآوری می کنم هدف همه ما اعضای باشگاه نساجی مازندران خوشحال کردن مردم و هواداران است و این هدف فقط با حمایت همه جانبه طرفدران نساجی تا پایان فصل حاصل می شود.

 

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =