۰ نفر
۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳

کاربران فضای مجازی بدون آن‌که بدانند آقازاده فراری در حال افزایش تعداد فالوئر‌های خود است تا قرارداد چرب‌تری با بنگاه‌های شرط‌بندی ببندد، هر روز به صفحه او سر می‌زنند و بازار لجن‌پراکنی‌هایش را داغ‌تر می‌کنند.

آقازاده فراری که پدرش از او اعلام برائت کرده، و البته این اعلام برائت اصلاً کافی نیست، برای آن‌که فیلم گندکاری تاریخی خود را بپوشاند و البته برای تبلیغ به نفع بنگاه‌های شرط‌بندی فالوئر جمع کند، در حال اجرای سریال مسخره لجن‌پراکنی علیه ستاره‌های سرشناس هنر و ورزش ایران است. گردن‌کلفت بی‌خاصیتی که با پول ملت ایران، آن سوی مرز‌ها نفس می‌کشد و جهان را به لجن حضور خودش آلوده می‌کند، یک روز سرش در زندگی هنرپیشه‌هاست و روز دیگر در زندگی ورزشکاران سرک می‌کشد. او این‌بار با استفاده از یک دختر تاجر (!) برای ۴ فوتبالیست پاپوش درست کرده و متأسفانه کاربران فضای مجازی هم بدون آن‌که بدانند آقازاده فراری در حال افزایش تعداد فالوئر‌های خود است تا قرارداد چرب‌تری با بنگاه‌های شرط‌بندی ببندد، هر روز به صفحه او سر می‌زنند و بازار لجن‌پراکنی‌هایش را داغ‌تر می‌کنند.

کاش کاربران فضای مجازی می‌دانستند این آقازاده فراری هم یکی مثل همان خز و خیل‌های مقیم ترکیه است که برای افزایش فالوئر مقابل دوربین گوشی‌های خود لخت هم می‌شوند، انواع و اقسام شوینده‌ها و حشرات را با هم میکس می‌کنند و می‌خورند و دعوای خیابانی راه می‌اندازند.

باور نمی‌کنید؟ صبر داشته باشید، همین روزهاست که آقازاده فراری هم مقابل دوربین لخت شود!

این یادداشت در ستون حرفت‌آخر دوشنبه ۹ مهر روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =