شهردار لاهیجان وضعیت شهر پس از بارندگی شدید باران را عادی اعلام کرد و گفت: از همکاری مردم با ستاد مدیریت بحران شهری به دلیل توجه به توصیه های ایمنی قدردانی می کنم.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: بارش شدید باران این رحمت الهی که از صبح روز جمعه در شهر لاهیجان آغاز شده با توجه به شدت باران در دقایق و ساعت های مختلف تاکنون حدود 144 میلی متر باران باریده که با توجه به آمادگی قبلی ستاد بحران شهرداری و برگزاری جلسات متعدد خوشبختانه وضعیت در شهر لاهیجان هم اکنون عادی است.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۵۰ نیروی واحدهای مختلف شهرداری در اکیپ های ستاد مدیریت بحران در سطح شهر و بین همشهریان حضور دارند تا نسبت به رفع مشکلات و آبگرفتگی برخی معابر اقدام کنند، افزود: همکاران من در ستاد بحران شهرداری از هفته قبل ابتدا نسبت به شاخه زنی و هرس درختان اقدام کرده و با جمع آوری برگ درختان و باز کردن دریچه های خروجی آب و نصب علائم هشدار و لایروبی انهار و رودخانه ها آماده مقابله با بارش شدید باران بودند.

کاظمی اضافه کرد: کلیه دستگاههای مکانیکی و لجستیکی همه در محورهای پیش بینی شده با توجه به تعیین تکالیف مرتبط به همراه نیروهای ستاد بحران برای خدمت رسانی در سطح شهر حاضر هستند و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان اجرایی و اعضای تامین شهرستان هم ناظر و همراه بر عملکرد خادمان مردم در شهرداری هستند.

باران لاهیجان

وی گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مجموعه همکاران شهرداری امشب تا صبح به مانند سوابق پیشین آماده باش بوده و در خدمت شهروندان هستند.

شهردار لاهیجان افزود: جای دارد از همکاری شهروندان فهیم لاهیجان که به هشدارها و توصیه های ایمنی شهرداری توجه کردند و از پارک خودروها در کنار خیابان و زیر درختان خوداری کرده و با نیروهای شهرداری همکاری داشتند تشکر کنم.

وی اضافه کرد: همچنین قدردانی میکنم از همکاران پر تلاش و زحمتکش شهرداری که از شب قبل آماده حضور در عرصه کار و تلاش بودند و امروز با حضور خود باعث شدند با این میزان بارش، خساراتی در شهر لاهیجان نداشته باشیم.

باران لاهیجان

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =