ترمینال خرم‌آباد در حد ترمینال برون‌استانی نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان لرستان در نشست خبری با خبرنگاران با انتقاد از ترمینال خرم آباد گفت: ترمینال جدید خرم آباد مشکلاتی از جمله راه دسترسی و ساختمان آن که در حد یک ترمینال برون استانی نیست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، احمد مرادپور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: زمانی که دکتر خادمی بعنوان استاندار لرستان منصوب شد معتقد بودند که باید فارغ از هرگونه شانتاژ تبلیغاتی، تمام انرژی خود را صادقانه صرف خدمتگذاری به مردم لرستان کنیم.

وی گفت: اگر همه این طرح ها به بهره برداری می رسیدند دیگر فرد بیکار در جامعه نداشتیم اما به هر حال شرایط به گونه ای است که اکنون حدود 80هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این طرح ها نیاز است.

جانمایی اشتباه ساختمان جدید استانداری

وی در خصوص شرایط فعلی برج امید نیز اظهار داشت: اگر من در آن زمان تصمیم گیرنده بودم هرگز این برج را طراحی نمی کردم و به جای آن چند ساختمان کوتاه در همین زمین فعلی استانداری می ساختم

ترمینال خرم اباد

مرادپور افزود: اکنون با توجه به افزایش قیمت ها 70 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است اما گرفتن این مبلغ ساده نیست مخصوصا اینکه در ابتدا متعهد شده باشیم که هیچگونه مبلغی را برای ساخت برج درخواست نکنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در خصوص وضعیت زیرگذر بهارستان توضیح داد: این طرح در اصل مربوط به شهرداری است اما خود را موظف می دانیم در تمام شرایط به صلاح این شهر و مردم جوابگوی تمام موقعیتها باشیم

وی در خصوص راههای روستایی گفت:: 6هزار و 298 کیلومتر راه روستایی داریم که رقم بسیار بالایی است و نگهداری این راه ها نیز به مراتب بسیار سخت است.

انتقاد از ساختمان جدید ترمینال خرم آباد

وی در خصوص دوطرح مهم شهرستان خرم آباد نیز گفت: ترمینال خرم آباد در حد یک ترمینال برون استانی نیست اما نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است ، همچنین با حل شدن مشکل شهرداری خرم آباد با برج های دوقلو، بزودی عملیات پیش فروش واحدهای آن آغاز خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =