ایرانسل با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان همکاری می‌کند

ایرانسل با هدف توسعه فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان و ارائه محصولات و خدمات خاص این گروه سنی، همکاری خود را با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این همکاری با هدف ارائه محصولات و خدمات مخصوص کودکان و نوجوانان، آغاز شده است و در مرحله نخست این پروژه ایرانسل با «انتشارات همراه جوان» همکاری می‌کند.

علاقمندان کتاب‌های رده سنی «ب»، «ج»، «د» و «هـ» می‌توانند پس از تهیه آثاری که از سوی این ناشر معرفی می‌شود با شماره گیری کد دستوری #10203040* و ارائه شماره سریال درج شده روی کتاب، یا از طریق تماس با شماره 09366000000 یک سیم‌کارت هدیه ایرانسلی ویژه کودکان و نوجوانان را در نشانی مدنظر خود دریافت کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این سرویس کودک و نوجوان را معرفی کرده است تا بستری امن و مطمئن در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها باشد. این خدمات بستری امن به همراه اینترنت پاک را برای دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای جذاب و مفید فضای مجازی فراهم کرده است.

همچنین ایرانسل پیش از این سیم‌کارت اختصاصی برای کودکان و نوجوانان را نیز عرضه کرده است که متقاضیان دریافت این سیم‌کارت‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات و فروش سیم‌کارت کودک و نوجوان و یا از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir اقدام به تهیه‌ سیم‌کارت کودک و نوجوان کنند.

 

ایرانسل حدود 200 هزار مشترک برای سرویس کودک و نوجوان جذب کرده است

محمد جوان آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دیروز 14 مهرماه در بازدید از سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام 2018 گفت: ایرانسل کارهای ارزشمندی در زمینه سرویس کودک انجام داده است.

وزیر اراتباطات و فناوری اطلاعات خدمات و تلاش‌هایی که ایرانسل در ارائه سرویس کودک انجام داده است را ارزشمند دانست و برترویج آن در بین خانواده‌ها تاکید کرد.

محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه بازدید از سالن ایرانسل در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ گفت:‌ «بحث خدمات به کودک و نوجوان از اول دولت دوازدهم جدی بود که طرح این موضوع نیز استخراج شده است و ایرانسل نیز در این زمینه گام برداشته است. قبلاً اپلیکیشن ایرانسل در مورد مدیریت تماس‌ها بوده که هم اکنون توسعه داده و پلتفرم خوبی ایجاد کرده است».

وی همچنین ادامه داد: «در نمایشگاه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های آن را دیدم. حدود ۲۰۰ هزار مشترک هم تا کنون در این بخش جذب کرده است. قطعاً در صیانت از فرهنگ جامعه و صیانت کودکان از فضای مجازی می‌تواند تأثیرگذار باشد».

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات : برای گسترده کردن سرویس‌ها وارد فاز ترویج می‌شویم

وزیر ارتباطات در مورد برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته کودک و نوجوان اعلام کرد: «برای هفته کودک تلاش داریم که پلتفرم‌هایی که در این حوزه توانسته‌اند کار کنند را تحت عنوان همایش یا نمایشگاهی معرفی کنیم و فاز ترویج را از فاز پیاده سازی جداکنیم. امروز می‌بینیم که محصولات آماده است. ما در هفته کودک و نوجوان امسال برنامه ترویجی خود را آغاز می‌کنیم و خانواده‌ها را با این فرآیندها آشنا کنیم. ایرانسل هم در این زمینه کارهای ارزشمندی ارائه کرده است.»

وی در مورد استفاده از سرویس کودک و نوجوان در سراسر کشور گفت: «بیشتر سرویس کودک و نوجوان در تهران متمرکز شده و در شهرستان‌ها به دلیل عدم آگاهی رسانی عمومی از این خدمات استفاده نکرده‌اند. اینکه امسال وارد فاز ترویج می‌شویم برای گسترده کردن این سرویس‌ها و فراگیر کردن آنها است تا همه والدین برای استفاده فرزندانشان در فضای مجازی از این سرویس‌ها بهره بگیرند.»

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810691

برچسب‌ها