جمعه 27 مهر 1397
پنجشنبه 19 مهر 1397 - 16:05:45 چاپ

انتقاد امیرمهدی ژوله از فحاشی به حمید فرخ‌نژاد در فضای مجازی

فرهنگ > سینما - امیرمهدی ژوله با انتقاد از فحاشی های اخیر به حمید فرخ نژاد، درخواست کرد که اگر هم قرار است با او دشمن باشید، مردانگی را رعایت کنید و حرف هایش را بشنوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرمهدی ژوله در واکنش به حواشی پیش آمده برای حمید فرخ نژاد در اینستاگرام نوشت: «واقعا داريد به حميد فرخ نژاد فحش ميديد؟براي حرفي كه نزده و منظوري كه نداشته؟براي حرفهايي كه يا اصلا نشنيديد يا نفهميديد يا با زدن سر و ته حرفاش يه چيز ديگه اي رو قالبتون كردن؟

فرخ نژاد گفت حالا كه به خاطر پست هام انقدر به خانواده ام فحاشي ميشه، من از اين به بعد تعديل ميكنم پست هام رو. گفت من يك ميليون و چهارصد هزار فالوئر دارم كه باعث افتخارمه ولي اگر هشتاد ميليون فالوئر هم داشتم ارزش اينو نداشت كه بچه ام به خاطر پست هام فحش بخوره...پس از اين به بعد پست هام رو تعديل ميكنم...

من ميفهمم چرا بعضي ها از فرخ نژاد خوششون نمياد، يا چرا ممكنه بخوان خرابش كنن، بزننش، دشمني كنن. ولي تو دشمني كردن هم مرد باشيم. براي حرفي كه زده بزنيدش، براي كاري كه كرده. نه با...

نامرديه. بريد گفتگو رو يا اين بخش از گفتگوي فرخ نژاد رو ببينيد. اگر چيزي غير از اينكه من گفتم، گفته بود بياين به من هم فحش بديد.»

واکنش امیرمهدی ژوله حواشی اخیر فرخ نژاد

241243

8 دیدگاه
  • بی نام
    پنجشنبه 19 مهر 1397 - 17:08:01
    پاسخ
    38 4

    همه بدبختیا از همین تعداد فالورها نشات میگیره . تعداد فالور شده شان و منزلت. حالا کیفیت مهم هست یا کمیت اینو نمیدونم

  • بی نام
    پنجشنبه 19 مهر 1397 - 18:36:30
    پاسخ
    12 4

    چرا باید کسی فرخ نژاد رو بزنه و خوشحال هم باشه؟ به نظرم خودش خودزنی کرد. فرخ نژاد به خاطر توجه مخاطبانی از همین جمعیت هشتاد میلیونی دیده میشه و درآمد داره، نباید به پایگاه خودش حمله میکرد.

    • دانشجو
      پنجشنبه 19 مهر 1397 - 20:31:50
      8 4

      حالا بگیم آقای فرخ نژاد از این جمعیت ۸۰ میلیونی دیده میشه و درآمد داره .. آیا این توجیه میکنه بیایم بهش فحش و ناسزا بدیم یا خانم صبوری ووو ، بقیه چی مثل مسی، رونالدو یا داور بازی عراق با ایران یا داور بازی آرژانتین با ایران ووو،،، این اخلاق و رفتاری بعضی از ما ایرانی ها داریم اصلا و ابدا قابل توجیه نیست،،، اینکه مخالف دیگران هستیم بیایم به همدیگر فحش و ناسزا بدیم

  • حسين
    پنجشنبه 19 مهر 1397 - 20:08:16
    پاسخ
    2 2

    يك ميليون چهارصد فالوئرش دروغه..بعد اين قضايا ..اصلا كم نشده..فالوئراش از اين هاس كه خريدو فروش ميشه

  • بی نام
    پنجشنبه 19 مهر 1397 - 20:15:48
    پاسخ
    3 12

    از این فرخ نژاد اصلا خوشم نمیاد نچسبه

    • بی نام
      پنجشنبه 19 مهر 1397 - 21:03:52
      1 1

      سریش را توصیه میکنم

  • بی نام
    پنجشنبه 19 مهر 1397 - 20:48:36
    پاسخ
    7 1

    بعضی هامریضند .

  • بی نام
    پنجشنبه 19 مهر 1397 - 23:37:49
    پاسخ
    1 1

    چرا ژوله تو همه چیز دخالت میکنه و نظر میده

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700