سید محمدعلی ابطحی درباره فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» نوشت: این فیلم هم داستان داشت و هم بازی‌ها خوب بود و هم بیننده را به جایی می برد که کمتر به آن نور تابیده بود.

به گزارش خبرآنلاین سید محمدعلی ابطحی در صفحه اینستاگرامی خود درباره فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» نوشت:

«یک فیلم خوب سینمای ایران را که به تازگی اکران شده در سینما دیدم. مغزهای کوچک زنگ زده. تلخ و سخت بود. اما به حاشیه غریبی در شهر رفته بود. فردی که کارخانه مواد مخدر دارد و بچه های سر راهی کوچک را از این طرف و آن طرف جمع می کند و با رقت بارترین شکل آنها را بزرگ می کند تا نیروهای آینده اش شوند. فیلم اگر چه تلخ بود اما هم داستان داشت و هم بازی‌ها خوب بود و هم بیننده را به جایی می برد که کمتر به آن نور تابیده بود. طرفه اینکه با این همه رفتار جنایت بار در مورد تنها خواهرشان غیرت های مردانه ای دارند که تا مرز کشتن خواهرشان پیش می روند. هومن سیدی کارگردان و نویسنده است و فرهاد اصلانی و نوید محمد زاده بازیگران اصلی آن هستند. توصیه می‌کنم حتما ببینید.»

«مغزهای کوچک زنگ زده» فیلمی با کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، علی اعلایی، فرهاد اصلانی، هومن سیدی و لادن ژاوه وند است به تازگی اکران خود را با شروع روزهای زیبای پاییز آغاز کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =