چهارشنبه 25 مهر 1397
شنبه 21 مهر 1397 - 11:06:00 چاپ

فیلم | ایرادهای عجیب و غریب خودروی ۱۰۰ میلیونی ایرانی

چند رسانه‌ای > فیلم - در ویدئوی زیر خودروی دنای صفر کیلومتری را می بینید که با ایرادهای عجیب و غریب به نمایندگی مراجعه کرده است. دنا این روزها در بازار آزاد حدود 100 میلیون تومان قیمت دارد.

 

 

6767

کلید واژه‌ها : بازار خودرو - ایران خودرو - خودرو -
11 دیدگاه
  • بی نام
    شنبه 21 مهر 1397 - 11:24:46
    پاسخ
    68 2

    بازم بگید حمایت از کالای ایرانی

    • بی نام
      شنبه 21 مهر 1397 - 11:51:52
      46 4

      ما هم زیاد مردم خوبی نیستیم

  • شهروند
    شنبه 21 مهر 1397 - 12:13:50
    پاسخ
    56 3

    حب عوضش امنیت داریم دیگه،اینکه چیز مهمی نیس برادر من.امنیت که داریم.

    • بی نام
      شنبه 21 مهر 1397 - 13:09:39
      3 8

      دوست دارم نصفه شبی یه بمب بیفته کنار گوشت و ندونی چطور از ناموست محافظت کنی. اونوقت معنی امنیت رو میفهمی.

  • رضا
    شنبه 21 مهر 1397 - 12:26:07
    پاسخ
    33 2

    واسه کسی که دو سال دنا خریدم ، اصلا ارزش ۴۲ تومن رو نداشت چه برسه این قیمت ، تو ۴۰۰ کیلومتر چراغ چک روشن شد ، لگ موتور به خاطر دریچه گاز ، صدای زیاد باد تو سرعت بالا ، خرچاب شدن چراغ ها و مصرف بسیار بالای بنزین ، صدی ۱۰ جاده

    • بی نام
      شنبه 21 مهر 1397 - 12:55:52
      4 35

      بابا حالا جوگیر نشو. دیگه نابودش کردی.

    • رضا
      شنبه 21 مهر 1397 - 13:20:43
      15 0

      باشه ، خیلی ماشین خوبیه ، بهتر شد ؟ خوب مگه مرض دارم ماشین خودمو بد بگم ، بقیه بخرن چیزی از جیب من میره ؟

  • بی نام
    شنبه 21 مهر 1397 - 13:11:13
    پاسخ
    32 2

    دنا که همون سمند هست سمند هم همون ۴۰۵هستفقط قابش عوض شده معلوم نیست مردم برای چی حاضرن اینقدر پول بابتش بدن

  • بی نام
    شنبه 21 مهر 1397 - 13:56:31
    پاسخ
    8 30

    جلو داشبورد شما نشون میده که شما تغییراتی در جلو داشبورد ایجاد کردین وموقع وصل کردن قطعا سیم ها رو اشتباه وصل کردن اشتباه از تعمیر کارتون بوده من سالهاست خودرو داخلی استفاده می کنم بدون اشکال نبوده ولی گارانتی پوشش داده ونسبت به قیمت برای من مصرف کننده خوب بوده قطعا خودرو داخلی با این اشکالات فاحش کنترل کیفی برای خروج نمی گیره در ضمن شما موقع تحویل نبایستی اگر این مشکلات رو داشت تحویل می گرفتی

  • امیر
    شنبه 21 مهر 1397 - 14:13:32
    پاسخ
    5 1

    درسته ماشینا ی ایرانی کیفیت ندارن ولی این مشکل ناشی از برنامه کامپیوتر ماشینه که یک نفر برای شیطنت و فیلم گرفتن برنامه سمند روش ریخته

  • علی
    یکشنبه 22 مهر 1397 - 12:18:23
    پاسخ
    0 0

    من الان دو سال میشه که مدل 94شو سوار میشم...نسبت به قیمتش ماشین خیلی خوب و به راهیه...الان که هیچ ماشینی به قیمتش نمی ارزه....اما تو این رنج قیمتی همه جور ماشین داشتم این عالیه...اینجا هم معلوم نیس با کامپیوترش چه کردن

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین