مجوز صدور کارت راهنمایان تور به استان واگذار شد

معاون گردشگری میراث فرهنگی: متقاضیانی که در آزمونهای ورودی و مصاحبه‌ی راهنمایان تور پذیرفته شوند برای دریافت کارت تورلیدری نیازی به مراجعه به تهران ندارند.

 

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از این پس، متقاضیانی که در آزمونهای ورودی و مصاحبه‌ی راهنمایان تور پذیرفته شوند برای دریافت کارت تورلیدری نیازی به مراجعه به تهران ندارند.

پیمان نبهانی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان از این پس متقاضیانی که در آزمونهای ورودی و مصاحبه راهنمایان تور پذیرفته شوند لازم نیست برای دریافت کارت تورلیدری به تهران مراجعه کنند.

نبهانی همچنین یادآور شد: درگذشته متقاضیان راهنمایِ تور موظف به گذراندن آزمون کتبی و مصاحبه بوده و پس از تایید صلاحیت فردی و سلامت جسمی، برای دریافت کارت تورلیدری به تهران مراجعه می کردند. این مسئله علاوه بر تحمیل هزینه های فراوان به این افراد، زمان دریافت را به چندین ماه به درازا می کشاند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی همچنین توضیح داد: با تمهیداتی که در واحد آموزشِ معاونت گردشگری درنظر گرفته شد با فراهم آوردن امکاناتی که برای تهیه و چاپ کارت لازم بود و پیگیری‌های صورت گرفته و پس از تایید مدیرکل آموزش معاونت گردشگری سازمان مرکزی، صدور کارتِ راهنمایان تور در خوزستان به اداره کل استان تفویض شد. این امر باعث شده تا زمان صدور و دریافت کارت مذکوربه یک هفته الی 10 روز کاهش پیدا کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =