چگونگی رهایی از پیغام مشکوکی که باعث خرابی پلی‌استیشن ۴ می‌شود

بازکردن پیام مشکوک توسط کاربران پلی‌استیشن 4 باعث می‌شود کنسول‌ گیم هنگ کرده و از کار بیفتد.

 

به گزارش خبرآنلاین، مالکان کنسول گیم سونی در سایت رددیت و سایر شبکه‌های اجتماعی درباره پیام مشکوک هشدار داده که محتوای آن کارکترهای پشت سرهم و بی‌معنا است که پس از باز شدن باعث هنگ کردن کنسول می‌شود و باعث شده است تا اغلب کاربران با ریست سخت‌افزاری کنسول را به حالت اول بازگردانند.{لینک}

چنین اتفاقی قبلاً روی پلتفرم موبایل رخ داد و کارکترهای بی‌محتوا باعث هنگ می‌شدند.

حالا سونی باید با آپدیت فرم‌ور / Firmware update مشکل را حل کند اما تا آن زمان کاربران چه‌کاری می‌توانند انجام دهند تا دچار مشکل مشابه نشوند؟

به گفته کارشناسان اگر چنین پیامی را روی پلی‌استیشن دریافت کردید بهترین کار باز نکردن پیام و دیلیت کردن فوری آن است. درواقع به‌جای بازکردن پیام، باید آن را پاک کنید. اپلیکیشن مدیریت پیام پلی‌استیشن4 روی اندروید و یا آی او اس را می‌توانید از اینجا و اینجا دانلود کنید.

از طریق مرورگر وب این آدرس را وارد کنید و وارد اکانت خود لاگین کنید. سپس Personal info و Messages را انتخاب کنید و روی گزینه edit بزنید. سه انتخاب دارید: anyone، friends only  و no one.

بهتر است no one را انتخاب کنید تا بعد از آپدیت فرم ور توسط سونی آن را به حالت دلخواه بازگردانید.

راه دیگر رفتن از طریق کنسول روی settings  و سپس accound management و سپس privacy settings است. سپس personal info و بعد messages را انتخاب کرده و edit  را کلیک کنید. سپس مانند قبل گزینه no one را تیک بزنید.

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =