۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

آقای فتحی! هوادار استقلال چطور باورت کند و بپذیرد دلسوز استقلال هستی؟

اگر فکر می‌کنید تعامل تنها کاری است که در فوتبال بلد نیستیم انجام بدهیم سخت در اشتباه هستید. مدیریت کاری است که بلد نیستیم! به همین استقلال نگاه کنید، به امیرحسین فتحی که ناسلامتی تجربه مدیریت در فوتبال هم دارد، اما چه می‌کند؟ یک روز سعید مراغه‌چیان را سه ساعت پشت در اتاق خود می‌نشاند و با دل‌خوری از باشگاه روانه می‌کند، قبلش به عوامل خود می‌گوید از هواداران معترض استقلال فیلم بگیرند و آن‌ها را عصبانی‌تر می‌کند و حالا هم سر زده و بدون دعوت روی خط برنامه ورزش از نگاه دو می‌رود و با هادی طباطبایی دعوا راه می‌اندازد.

شوربختی اینجاست که دعوا را هم می‌بازد. او یک‌جوری به هادی طباطبایی که ۵ سال در استقلال بازی کرده، می‌گوید تو که فقط ۳ سال در استقلال بودی که انگار خودش ۳۰ سال کاپیتان استقلال بوده و قبل از اصغر حاجیلو، لقب متعصب را به او داده بودند! هادی طباطبایی خیلی خویشتن‌داری کرد که به فتحی نگفت: «بر فرض که من فقط ۳ سال در استقلال بودم، شما از کجا آمدی استقلال؟!»

به امیرحسین فتحی امیدواریم، درست یا نادرست هنوز هم امیدواریم او خرابه‌ای که از «پندار» و «مپندار» تحویل گرفت را درست کند، اما از فتحی، برادرانه یک سؤال می‌پرسیم؛ «شما که سعید مراغه‌چیان را به اتاق خودت راه نمی‌دهی، با هادی طباطبایی در تلویزیون دعوا می‌کنی، هوادار معترض را تهدید می‌کنی از شما فیلم داریم، چگونه توقع داری هوادار استقلال باورت کند و بپذیرد دلسوز استقلال هستی؟!»

این یادداشت در ستون حرف آخر دوشنبه ۲۲ مهر روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =