با اتمام فیلمبرداری فاز اول «غلامرضا تختی» گروه برای ادامه ساخت این پروژه به کارگردانی بهرام توکلی در حالی آماده می‌شوند که اعلام شد امیر جدیدی که قرار بود در نقش تختی مقابل دوربین برود از این پروژه جدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فيلمبرداری فاز اول «غلامرضا تختی» به پايان رسيد. فاز نخست فيلم كه مربوط به دوران كودكى غلامرضا تختي است، پس از20 روز در احمد آباد مستوفى به اتمام رسيد.

همچنين مراحل تمرين كشتي و آمادگى جسمانى اميرجديدى بازيگر نقش غلامرضا تختى به مدت شش ماه مستمرادامه داشت، اما به دليل طولانى شدن آماده سازى دكورهاى فاز ٢و ٣كه مربوط به نوجوانى و جوانى غلامرضا تختى است، تغييردر زمان بندى پروژه و از طرفى به علت حساسیت بسیار زیاد گریم بزرگسالی جهان پهلوان تختی که نیاز به مواد اوليه تهیه شده از خارج از کشور داشت ،تست گریم به روزهای اخیر موکول شد.

بعد از‌ تست گريم گروه توليد و امیر جدیدی به این نتیجه رسیدند که امكان فيلمبردارى مبارزات كشتى جهان پهلوان تختى با اين گريم سنگين امكان پذير نيست.

بنابر اعلام سازندگان این اثر، امكان حذف اين صحنه‌ها هم از فيلمنامه به هيچ وجه ميسر نیست، با‌ طولانی شدن زمان پيش تولید و تولید و‌ داشتن تعهد از جانب آقاى جدیدی به پروژه های دیگر، با توافق کامل، همکاری ايشان با پروژه «غلامرضا تختی» قطع شد.

گروه توليد با جايگزين كردن بازيگر ديگرى كار خود را از امروز مجدادا آغاز كرده است.

به زودی لیست کامل عوامل فیلم منتشر خواهد شد.

241244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =