حجت الله میرزایی معاون سابق شهرداری تهران درباره شایعه شنود در شهرداری گفت:انتشار چنین شایعاتی ترفند جدید برای ایجاد شکاف در اردوگاه اصلاح طلبان است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت ‌میرزایی درباره بحث شنود از معاونان شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد که به شرح زیر است:


-هیچ اظهار نظری نفیاً یا اثباتاً در مورد ادعای شنود معاونان شهرداری از سوی شهردار تهران نکردم و اساساً پرداختن به این موضوع از طرف هر کسی که باشد به معنای تضعیف جدی مدیریت شهری اصلاح طلبان است.

-این شایعه ترفند جدیدی است از سوی افرادی که از روز اول گفتند شهرداری برای اصلاح طلبان به یک باتلاق تبدیل خواهد شد و گذشته و آینده شهر را فروخته و به گروگان گرفتند.

-انتشار چنین شایعاتی ترفند جدید برای ایجاد شکاف در اردوگاه اصلاح طلبان و نشان دان ناتوانی و حاشیه های غیرمتعارف در مدیریت شهری است.

-افرادی که از گزارش تحویل و تحول همچنان نگران اند و دوست نداشتند برنامه سوم شهر تهران توسط اصلاح طلبان با رویکرد بهبود حکمروایی و بهبود سرمایه سازمانی تدوین و تصویب شود اقدام به انتشار چنین شایعاتی می کنند.

-سنگ اندازی های بزرگی در مرحله تدوین برنامه سوم توسعه شهر تهران انجام شد که به نتیجه نرسید و امروز که برنامه تقدیم شورای شهر شده، همان افراد تلاش می کنند با این ترفندها فرایند تصویب برنامه را مختل کنند.

-همه معاونان شهردار در فضای گفت و گو دیدگاه ها را به طور شفاف بیان می کردند، به همین دلیل هیچ کس هیچ نگرانی نسبت به گفته های خود و گفته ها و رفتار همکاران ندارد.

-تلاش می کنند فضایی را ایجاد کنند که هیچ کدام از مدیران و کارشناسان به هم اعتماد نداشته باشند و در فضای بی اعتمادی هم هیچ اقدام جدی برای بهبود حال شهر نمی توان انجام داد.

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =