عادل فردوسی‌پور؛ افشاکننده فسادهای فوتبال یا یک مجری تاریخ مصرف گذشته؟

پخش نشدن برنامه نود تبدیل به یکی از سوژه‌های فوتبال ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از آنکه پخش نشدن برنامه نود قطعی شد، خبرآنلاین از مخاطبان خود نظرخواهی کرد تا نظر آن ها را درباره این موضوع جویا شود. این نظرسنجی در صفحه اینستاگرام و سایت خبرآنلاین به طور همزمان منتشر شد که نظرات جالبی توسط کاربران ثبت شده است.
در صفحه اینستاگرام 116 کامنت ثبت شده که در این کامنت ها، بیش از 90 درصد کاربران در حمایت از عادل فردوسی پور مطلب نوشته اند.

در خبرآنلاین هم 146 کامنت ثبت شده که اکثر این کامنت ها هم در حمایت از عادل فردوسی پور نوشته شده اند. البته در  خبرآنلاین تعداد موافقان عادل نسبت به موافقان او در اینستاگرام کمتر هستند و چیزی در حدود 80 درصد را تشکیل می دهند. 

کاربری نوشته است: به نظر من باید عادل با برنامه نود به کار خودش ادامه بده و زیر آبی رفتن های مسئولین ورزش را نقش بر آب کنه.
کاربر دیگری هم که نگاه معتدل تری به این ماجرا دارد، نوشت: انتقاد به بعضی موضع گیری های فردوسی پور سرجایش ولی براستی یکی از بهترین و خوشنام ترین مجری های تلویزیون است، البته از سیمای ملی هم نباید انتظار بیشتری داشت...

 


البته نظرات مخالفان عادل هم خواندنی است. کاربری که خودش را حسین معرفی کرده نوشته: به نظر من دورش به سر آمده، تاریخ مصرفش تمام شده،این روزا بیشتر حاشیه سازی میکرد تا خدمت به فوتبال و البته به دنبال پر کردن جیبش بود.

 


کاربر دیگری هم نوشت: به نظر من پخش مستقیم یک فوتبال خارجی خیلی بهتره از نود تکراری. به شخصیت خود عادل کار ندارم که نمونه است ولی باید خودش هم بدونه مردم بازی قشنگ اروپایی رو ترجیح میدن به نود.

 

43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =