ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص مقصرین تصادف اتوبوس دختران دبیرستانی بستان‌آباد اظهار کرد: جمع بندی تکمیلی در این خصوص باقی مانده است.

ضیاء الله اعزازی ملکی درباره آخرین پیگیری‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تصادف اتوبوس دانش آموزان تبریزی گفت: جمع بندی تکمیلی در این خصوص باقی مانده است، با مسئولین راهداری صحبت‌های لازم انجام شد، من هنوز مدارک پلیس را مشاهده نکردم، از آنها خواستم تا مدارک لازم را جمع آوری کنند تا توضیحات لازم را در جلسه کمیسیون ارائه دهم.

وی افزود: راهداری مدعی است ما در این خصوص مقصر نیستم چرا که هنوز این آزادراه را تحویل نگرفته‌ایم، اما باید توجه کنیم چه راهداری این آزادراه را تحویل گرفته باشد و چه تحویل نگرفته باشد، راه در اختیار وزارت راه و شهرسازی است. ما در حال پیگیری این موضوع هستیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه هدف ما این بود که بیشتر به وضعیت مصدومین این حادثه رسیدگی کنیم، من یک شخص را به عنوان مسئول این موضوع قرار دادم تا به طور ویژه و به صورت مستمر به این موضوع رسیدگی کند و با کادر درمانی در ارتباط باشد. سعی کردیم مصدومین شرایط مناسبی داشته باشند. ما هنوز در حال پیگیری این موضوع هستیم.

یک دستگاه اتوبوس حامل دختران دبیرستانی شهرستان بستان‌آباد حوالی ساعت 14 روز چهارشنبه به تاریخ ۱۸ مهر ماه در آزادراه پیامبر اعظم (ص) واژگون شد که به دنبال آن سه نفر از مسافران فوت شده و 38 نفر نیز مصدوم شدند.

به دنبال این حادثه، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حمایت میرزاده و ضیاء الله اعزازی ملکی را به نمایندگی خود به محل حادثه اعزام کرد تا ضمن پیگیری دلایل و عوامل حادثه از نزدیک در جریان رسیدگی به وضعیت مصدومین این حادثه قرار گیرند.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =