۰ نفر
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

دلیل مدیران باشگاه استقلال از اینکه فعلاً مجتبی جباری را در شانه خاکی باشگاه نگه داشته و او را به مسیر اصلی راه نمی‌دهند چیست؟

روزنامه خبرورزشی نوشت: باشگاه استقلال در روز‌های اخیر به هر نحوی دنبال سانسور کردن اخبار مربوط به حضور مجتبی جباری در تمرین این تیم بود. حتی پس از لو رفتن خبر دیدارش با شفر به نوعی درصدد برآمد تا این دیدار را یک‌سویه از طرف بازیکن فصل پیش این باشگاه و دیدار عادی با شفر در حین دیدار دوستانه استقلال با تیم آکادمی اش جلوه بدهد! اما جباری در اولین گام همه چیز را «لو» داد. مرد رُک و صریح باشگاه استقلال در سال‌های اخیر که بار‌ها ثابت کرده از بیان حقایق ابایی نداشته و بدون واهمه از هر پیامدی، آن‌چه خواسته را بر زبان آورده این بار هم بدون ملاحظه‌کاری و حتی پس از تماس مسئولان باشگاه، حرف حق را به رسانه‌ها منتقل کرد و گفت: شفر از او خواسته بود به دیدارش برود.

اینکه جباری در یکی، دو جلسه دیداری که با شفر در خانه خودش و در هتل المپیک داشته چه موضوعی بین آن‌ها رد و بدل شده که سرمربی باتجربه آلمانی تا این حد شیفته همکاری با او شده است را باید از خود شفر پرسید. اینکه شفر در اوج دعوای سال گذشته افتخاری و توفیقی (مدیران برکنار شده قبلی باشگاه در فصل گذشته) به خانه مجتبی رفت و با او دیداری بی‌پرده بدون حضور مسئولان باشگاه داشت هم بیانگر همین موضوع بود. این بار هم شفر مشخصاً دوست داشته با جباری همکاری کند ولی قطعاً باشگاه رغبتی به این کار نشان نمی‌دهد.

اما دلیل مدیران باشگاه استقلال از اینکه فعلاً هشت شاکی را در شانه خاکی باشگاه نگه داشته و او را به مسیر اصلی راه نمی‌دهند چیست؟

اعضای کمیته فنی که تقریباً همه آن‌ها به نوعی سابقه همکاری با مجتبی جباری را دارند با شناختی که از این بازیکن دارند رأی فتحی را زده‌اند. پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، امیدرضا روانخواه و بقیه همگی به عینه شاهد یاغی‌گری‌های این بازیکن در تیم بوده‌اند. اتفاقاتی که هر یک باعث بروز جار و جنجال در تیم شده و حتی در دوران سرمربی‌گری پرویز مظلومی سابقه تعطیل کردن تمرین از سوی مجتبی جباری هم وجود دارد! از این رو مهمترین دلیل کمیته فنی استقلال این است که جباری نباشد تا در کوران اتفاقات مختلف باشگاه که با آن دست به گریبان است این مورد قوز بالای قوز نشود.

به زعم مدیران استقلال بازیکنی که به لحاظ شخصیتی دوست دارد در شرایطی با بالاترین استاندارد‌های جهانی تیمش را تمرین بدهد و اتفاقاً در همین ارتباط با افتخاری هم به مشکل برخورده بود در این وضعیت هرچه از باشگاه دورتر باشد برای تیم بهتر است.

دلیل دیگر کمیته فنی که البته از نظر اهمیت در درجه بسیار کمتری نسبت به دلیل اصلی قرار دارد، نداشتن مدرک مربی‌گری است. البته این موضوع از سوی کمیته فنی استقلال به عنوان اصلی‌ترین دلیل برای دور ماندن جباری از رسیدن به نیمکت استقلال مطرح می‌شود در حالی که دوری از دردسر اصل ماجراست!

کمیته فنی حالا باید قید اضافه کردن مربی ایرانی به کادر شفر را بزند، چون مرد آلمانی گفته بود فقط جباری را می‌خواهد و حالا با فتحی سازش کرده نه جباری به کادرش اضافه شود و نه هیچ مربی ایرانی دیگری...

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =