بازیگر زنی که تماشای «سیندرلا» را برای دخترش ممنوع کرد

مهر نوشت: کیرا نایتلی فاش کرد که دیدن برخی از کارهای کلاسیک دیزنی را در خانه‌اش ممنوع کرده است، چون با پیامی که آن‌ها می‌خواهند به دختر کم سن و سالش بدهند، مخالف است.

بنابر اعلام ایندیپندنت، کیرا نایتلی، بازیگر ۳۳ ساله فیلم‌هایی همچون «دزدان دریایی کارائیب» در گفتگو با الن دی‌جنرس در برنامه الن‌شو گفت دخترش (ادی) اجازه ندارد «سیندرلا» را که در سال ۱۹۵۰ منتشر شده است ببیند برای این که شخصیت سیندرلا در انتظار یک مرد ثروتمند است تا او را نجات دهد، او گفت: «من حقیقتا این اثر را دوست دارم اما این موضوعی است که واقعا اذیتم می‌کند؛ من با پیامی که می‌خواهد به دخترم بدهد مخالفم.»

درباره «پری دریایی کوچولو» که آن هم در خانه ما ممنوع است باید بگویم من عاشق آن هستم، ترانه‌هایش عالیست ولی این جا نیز می‌گوید صدایت را برای یک مرد بلند نکن. مشکل من با «پری دریایی کوچولو» البته کمی فرق دارد این جا چون عاشق آن هستم سخت است و بعضی مواقع آن را نگاه می‌کنم.

کارتون سیندرلا

با این حال بازیگر «دزدان دریایی کاراییب» درباره انیمیشن «درجستجوی دوری» که ادامه «در جستجوی نمو» است و یکی از صداپیشگان آن، الن دی‌جنرس، مجری این برنامه بود گفت: «این انیمیشن در خانه ما بسیار محبوب است. انیمیشن‌های «یخ‌زده» و «موانا» نیز بسیار عالی هستند.»

کیرا نایتلی در فیلم پیش روی دیزنی به نام «فندق‌شکن و چهار قلمرو» که قرار است روز ۲ نوامبر اکران شود، حضور دارد.

این اثر فانتزی را لاسه هالستروم و جو جانستون به صورت مشترک کارگردانی کرده‌اند.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    7 15
    چرا اینجا کسی چیزی نمیگه ببینید تربیت چقدر براشون مهم اونوقت ما که تو قران این همه چیز اومده ومال 1400سال پیش درجا میزنیم تازه خودمون مسلمان میزاریم راست میگه اون عالم بزرگ که گفت به غرب سفر کردم اسمی از اسلام نبود اما اعمالشون اسلامی بود
    • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
      3 4
      باز دوباره جوزده هاي ايراني شروع كردند فكر كنم اصلا متن رو نخواندند تو عمرم مسخره تر از اين حرف نشنيدم كه در غرب مسلمان هست ولي در ايران نه خود شما دوست داري خويشاوندانت مثل اين خانم و بقيه زنهاي هاليوود باشند از نوع لباس تا فيلمهاي كه بازي كردند ؟ ... تناقض فكري و عملي تا كجا اخه ؟ من نفهميدم اخرش تمدن غرب منحط است يا اخلاقي يكي تو ايران مثل غربي ها عمل كنه ميشه غرب زده ولي دوباره همون غربيها رو بخاطر تعالي اخلاقي تو سر ما مي كوبند