بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بازیکنان زیادی امسال به استقلال آمدند و زمان می‌برد تا به هماهنگی برسند.

با علیرضا نیکبخت‌واحدی در مورد شرایط این روز‌های استقلال و تیم ملی گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

استقلال دو برد خوب و بیرون از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد.

بله، قبلاً هم گفته بودم استقلال رفته‌رفته بهتر می‌شود. بازیکنان زیادی امسال به استقلال آمدند و زمان می‌برد تا به هماهنگی برسند. به نظرم شفر مربی بادانش و باکیفیتی است و می‌تواند با استقلال نتایج خوبی بگیرد.

این روز‌ها شایعه اضافه شدن جباری به کادر فنی استقلال به گوش می‌رسد. نظر شما چیست؟

به نظرم اگر این اتفاق بیفتد، خیلی خوب است. مجتبی از خانواده استقلال است و بازیکن بزرگی بوده و قطعاً می‌تواند به این تیم کمک کند. امثال جباری و مجیدی باید به این تیم بیایند نه کسانی که معلوم نیست چه کارنامه‌ای دارند و از کجا آمدند. مثلاً در همین تیم‌های پایه بعضی اوقات کسانی را می‌بینید به عنوان سرمربی یا مربی انتخاب می‌شوند که اسم‌شان در کتاب موش و گربه هم نبوده است. معلوم است این افراد از طریق لابی و رابطه پست می‌گیرند.

استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

استقلال تیم خوبی دارد، اگر بازیکنان این تیم هماهنگ شوند، قطعاً یکی از مدعیان قهرمانی هم در جام حذفی و هم در لیگ خواهد بود.

وضعیت تیم ملی را چطور می‌بینید؟ ایران می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود؟

این‌طور که مشخص است شرایط خوب است و کی‌روش با این همه ادعا باید تیم ملی را قهرمان آسیا کند و دیگر هیچ بهانه‌ای مورد قبول نیست.

چند سال قبل وقتی رحمتی از تیم ملی خداحافظی کرد، کی‌روش او را برای همیشه کنار گذاشت، ولی در مورد مشابه سردار آزمون به تیم ملی دعوت شد.

واقعاً معنی این رفتار‌های کی‌روش را نمی‌فهمم. در آن زمان معلوم بود دنبال بهانه است تا مهدی را برای همیشه از تیم ملی خط بزند و کنار بگذارد. در زمان فوتبال ما هم یکسری مربیان بودند که از بعضی بازیکنان خوش‌شان نمی‌آمد و به هر نحوی می‌خواستند آن‌ها را خط بزنند. مثلاً سال ۸۵ یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات گفتند تو را نمی‌خواهیم و فکر کردند من بازیکنی هستم که روی زمین بمانم. کی‌روش باید بداند پیراهن تیم ملی بسیار مقدس است و نباید یک بازیکن به این شکل ارزش آن را پایین بیاورد. کی‌روش نشان داده وقتی یک بازیکن را دوست داشته باشد، تحت هر شرایطی او را به تیم ملی دعوت می‌کند و برایش مهم نیست آن بازیکن چه کار کرده باشد.

پرسپولیس هم در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

زیاد در جریان مسائل پرسپولیس نیستم و نمی‌توانم در این رابطه اظهار نظر کنم، ولی به عنوان نماینده ایران برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =