فارس نوشت: یک روحانی در حین امر به معروف و نهی از منکر در خیابان قائم منطقه صدوق قم مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ظهر روز گذشته در یکی از خیابان‌های شهر قم، یک روحانی در حین امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین محمودی 47 ساله، استاد دانشگاه و حوزه علمیه و مجموعه حوزه هنری در تهران است. وی در عرصه رسانه نیز فعالیت داشته و روانشناس و مشاور خانواده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی با تشریح این حادثه گفت: چهارشنبه حوالی ساعت 13 ظهر همراه با دختر کوچکم به یکی از فروشگاه‌های حوالی خیابان قائم در بلوار شهید صدوقی مراجعه کرده بودم که پس از خروج از زمین بایر کنار فروشگاه، صدای فریاد خانمی به گوشم خورد؛ برگشتم دیدم که خانمی محجبه حدودا 40 ساله در حال فریاد زدن بوده و آقایی حدود 25 ساله کنارش ایستاده است.

(تصویر آرشیوی از روحانی دیگری که به دلیل نهی از منکر مورد ضرب و جرح قرار گرفت)

قتل روحانی ناهی از منکر

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این فرد زمانی که من را دید کمی عقب رفت، افزود: این خانم مکرر فریاد می‌زد که چرا مزاحم من می‌شوی، اجازه بده که بروم. من دیدم که خانم محجبه و ظاهرا محترم است و ظاهرش جاذبه‌ برای مزاحمت نداشت و به نظر تعرض تنها لفظی نبوده است، او اظهار تظلم می‌کرد و سنگی برداشت و به سمت فرد مزاحم پرتاب کرد و به من نگاه می‌کرد و انتظار داشت کمکش کنم.

وی ادامه داد: من هم برای کمک به این خانم جلو رفتم و با عتاب گفتم که آقا چکار می‌کنی و چرا مزاحم این خانم می‌شوی؟ اینقدر فاصله نزدیک شد و با وجود اینکه احتمال نمی‌دادم فرد جسارتی کند، دستش را بلند کرد و سیلی محکمی به من زد و به زمین خوردم و تا به خودم آمدم که بلند شوم و دخترم که گریه می‌کرد را آرام کنم، دیدم از داخل جوی آب کنار زمین چوب قطوری را برداشت و دو دستی به من حمله کرد و به دستم کوبید.

محمودی بیان کرد: چون ظهر بود کسی اطراف این زمین نبود و یکی دو نفر به سمت ما آمدند و تا به خودم آمدم که به سمت این فرد حرکت کنم فرار کرد؛ بعد از اینکه به خودم آمدم که دخترم را آرام کنم دیدم که دستم لمس شده و تکان نمی‌خورد که به بیمارستان نکویی مراجعه کردم و عکسبرداری شد و اعلام کردند که دستم شکسته و گچ گرفتند.

وی با بیان اینکه به دلیل مشغله هنوز پیگیری به مراجع انتظامی در این خصوص نکرده‌ام، گفت: امروز اگر فرصت داشته باشم به محدوده فروشگاه مراجعه می‌کنم تا در صورت وجود فیلمی در دوربین‌های مداربسته فرد را شناسایی کرده و به مراجع انتظامی شکایت کنم.

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =