واژگونی اتوبوس مشهد به کرمانشاه در تنگه آهوان استان سمنان حداقل دو کشته و 10 مصدوم منتقل شده به بیمارستان های منطقه داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ساعتی قبل اتوبوس مسافربری مسیر مشهد به کرمانشاه در منطقه گردنه آهوان استان سمنان واژگون شد که در پی این حادثه دو نفر از هموطنان مان جان باختند اما تلفات حادثه خوشبختانه کمتر از چیزی بود که در خبرهای ابتدایی آمده است.

اولین تصاویر از اتوبوس واژگون شده در تنگه آهوان سمنان که دو کشته بر جای گذاشت

درحالی که ابتدا خبر از واژگونی دو دستگاه اتوبوس و جان باختن تمام سرنشین این اتوبوس ها منتشر شده بود ، شکرالهی رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفت و گو با خبرآنلاین تاکید کرد:«تنها یک اتوبوس دچار سانحه شده است و در منطقه تنگه آهوان ، به دلیل از دست دادن تعادل خوردو ، واژگون شده است. راستش الان آمار دقیقی نمی توانیم از تلفات جانی این حادثه بدهیم اما حداقل دو نفر از هموطنان مان در این تصادف جان باختند که اجسادشان در محل حادثه است. ده نفر دیگر هم در زمان اعزام به به مراکز درمانی ، آسیب های نسبتا جدی داشتند اما با تلاش همکاران ما در همه نهادهای امدادی ، به سرعت به مراکز درمانی اعزام شدند و امیدواریم تعداد قربانیان حادثه بیش از این نشود .»

او همچنین ادامه داد: «تعداد سرنشینان اتوبوس 40 نفر بوده است که هم اینک اعضای یک خانواده را در یکی از مراکز هلال احمر اسکان داده ایم ، باقی آسیب دیدگان هم به مراکز درمانی اعزام شده اند. تقریبا عملیات امداد به پایان رسیده و تنها منتظریم قربانیان تصادف به سردخانه منتقل شوند. تردد در مسیر ادامه دارد .»

اولین تصاویر از اتوبوس واژگون شده در تنگه آهوان سمنان که دو کشته بر جای گذاشت

اما دلیل این واژگونی چه بوده است؟ این مسئول امدادی می گوید:«راستش در این زمینه حتما همکاران خوب ما در راهنمایی و رانندگی اطلاعات دقیق در این باره را می دهند چون جاده مشکلی نداشته و مسیر هم پهن بوده است. این طور که از دوستان شنیدم ، راننده اتوبوس سالم است و حتما بزودی در این زمینه توضیحات تکمیلی به اطلاع عموم مردم می رسد.»

همه ساله تصادفات رانندگی بیشترین تعداد قربانیان را از مردم ایران می گیرد و توصیه نیروهای امدادی و ماموران محترم انتظامی همواره دقت بیشتر در حین رانندگی ، پرهیز از رفتارهای خطرساز و همچنین عدم رانندگی در حالت خستگی است که می تواند به میزان چشمگیری میزان حوادث تلخ رانندگی را در کشور کاهش دهد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    اولا یعنی چی که بقول یک مسئول عملیات نجات در حال پایانه اما نمیتونه درباره تعداد تلفات صحبت کنه؟ باید اجازه بگیره یا زیر لفظی میخاد؟
  • امید A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
    0 0
    دوما این همه تصادف و واژگونی اتوبوس مسافربری خصوصا در شب ، معنیش اینه باید این سفرهای اتوبوسی در شب یا ممنوع بشه یا بشدت کاهش پیدا کنه. واقعا درک این مسئله واسه مسئولین، اینقدر کار سختیه؟