باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رییس کلانتری 138 جنت‌آباد از دستگیری یکی از سارقان باند سرقت منازل در منطقه شمال غرب تهران خبر داد.

سرهنگ سعید لشینی رییس کلانتری 138 جنت‌آباد از دستگیری یکی از سارقان باند سرقت منازل در منطقه شمال غرب تهران خبر داد.

وی درباره جزییات این دستگیری گفت: عوامل تیم عملیات کلانتری 138 با بررسی اولیه متوجه می‌شوند که سرقت منزل توسط 4 مرد جوان انجام شده که با یک دستگاه خودروی ام‌وی‌ام به محل سرقت مراجعه‌ کرده‌اند و با همان دستگاه خودرو نیز متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: با بررسی بیشتر، عوامل گشت موفق شدند، محل خودرو را شناسایی کنند و به آنجا بروند و در نهایت در یک عملیات تعقیب و گریز اقدام به تیراندازی کرده و موفق می‌شوند خودرو را متوقف کنند.

رییس کلانتری 138 جنت‌آباد با اشاره به اینکه یک مرد جوان حدود 31 ساله در خودرو بود،‌ گفت: با جستجوی ماشین ماموران موفق می‌شوند، حدود 100 گرم طلا و همچنین آلات و ادوات مربوط به سرقت در خودرو کشف و ضبط کنند. فرد مورد نظر به همراه خودرو به کلانتری منتقل و در آنجا اعتراف می‌کند که به همراه سه نفر از همدستانش چهارشنبه شب‌ها به تهران آمده و در روز پنجشنبه اقدام به شناسایی محل کرده و در شب جمعه‌ها اقدام به سرقت می‌کردند.

سرهنگ لشینی با بیان اینکه یکی از این افراد در محدوده نظام‌آباد خانه مجردی داشته و بعد از سرقت این افراد به آنجا رفته و استراحت می‌کند، تصریح کرد: این افراد بیشتر به خانه‌های طبقه اول و دوم در محدوده شمال غرب تهران دستبرد می‌زدند.

وی ادامه داد: بعد از دستگیری این فرد همدستان او نیز تحت تعقیب قرار گرفته‌اند و پلیس در تلاش است تا آن‌ها را نیز بازداشت کند.

۴۲۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =