رئیس جمهور در حکمی محمد اسلامی را به عنوان سرپرست «وزارت راه و شهرسازی» و رضا رحمانی را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرده است .

محمد اسلامی کیست؟
اسلامی متولد ۱۳۳۵ از اصفهان است‌. وی دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در سال ۱۳۵۸ در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکا در سال ۱۳۶۰ و MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف در سال ۱۳۸۳ است.

اسلامی پیش از این معاون مهندسی و طرح‌های توسعه سازمان صنایع دفاع بزرگ۱۳۷۴ ـ ۱۳۶۶،‌ مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران۱۳۸۲ ـ ۱۳۷۴،‌ قائم‌مقام سازمان صنایع هوافضا ۱۳۸۴ـ۱۳۸۳،‌رئیس موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی ۱۳۸۶ ـ ۱۳۸۳،‌معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع ۱۳۹۶ـ۱۳۸۶،‌ معاون مهندسی پدافند غیرعامل وزارت دفاع و همزمان دبیر ستاد توسعه سواحل مکران ۱۳۹۳ ،‌ عضویت در شورای برنامه‌ریزی بنیاد مستضعفان به مدت ۳ سال،‌ عضویت در ستاد مرزهای کشور ـ وزارت کشور به مدت ۴ سال،‌ عضویت در ستاد بحران کشور و کمیته دائمی سازمان پدافند غیرعامل،‌عضویت شورای عالی هواپیمایی کشور ،‌عضو شورای عالی معماری و شهرسازی ایران ،‌عضویت هیئت امنای دانشگاه صنعتی اصفهان و  شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از سال ۱۳۸۵ ـ ۱۳۸۲،‌رئیس هیئت مدیره شرکت ملی ساختمان وابسته به بنیاد مسضعفان از سال ۱۳۹۰ ـ ۱۳۹۱،‌رئیس هیئت مدیره شرکت عمران و مسکن ایران ۱۳۹۵ ـ ۱۳۹۱،‌عضو انجمن هوافضا ایران و عضویت در نظام مهندسی ساختمان بخشی از رزومه کاری اسلامی در سه دهه اخیر است.

رضا رحمانی کیست؟
رضا رحمانی فردی است نام وی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از شریعتمداری مطرح است، وی اکنون قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید است. رضا رحمانی (زاده ۱۳۴۵ تبریز) پیشتر در ادوار هفتم، هشتمو نهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده تبریز در مجلس حضور داشت و در دوره نهم نیز ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت. رحمانی پیش از نمایندگی در مجلس، مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی، همچنین مدیرکل بازرسی و مدیرکل اداری مالی استاندری آذربایجان شرقی را در کارنامه سیاسی و شغلی خود دارا بود.

وی در رشته مدیریت استراتژیک دکترا گرفته است.  

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    وزارت راه و شهرسازی خیلی مهمه.
  • A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    وضعیت حساسه . کاش بتوانند کاری کنند
  • بی نام IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    ایشون وزارت دفاع بودند قبلا ؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    رحمانی همون معاون وزیره؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    امیدی هست؟
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    به به چقدر دکتر در این مملکت داریم
  • تقي IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    شريعتمداري خوش آمدی
  • A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    0 0
    حالا باید دید چه می شود؟